tiistaina, heinäkuuta 05, 2011

today i swear i'm not doing anything, nothing at all

Selailin tuossa noita muutaman kuukauden takaisia kuvia ja olipas mulla vaaleat hiukset! Värjäsin nimittäin eilen hiukset aamulla ennen töihin lähtöä ja samalla myös mun pidennykset :) Nyt mun hiukset on taas ihan mustat. Toivottavasti en halua vaaleaksi pitkään aikaan tai mulla tippuu hiukset päästä :D Laitan kuvia heti, ku löydän kameranjohdon jostakin... Oon maailman parhain hukkaamaan sen.

Nyt mulla on vapaapäivä :) Sinänsä ollu vähä tyhmää, ku perjantaina mulla oli vp, lauantaina töitä, sunnuntaina vp, maanantaina töitä ja tiistaina vp ja keskiviikkona töitä... Nooh, aikansa kutakin. Vimppa viikko iltaa ja sitte alkaa aamut. Sitten vois olla jotain muutakin elämää ku työt. Oon tällä hetkellä Oulaisissa. Tulin eilen töiden jälkeen tänne. Jani on vielä töissä ja tulee joskus kolmen aikoihin :) Harmi ku sää lämpenee vasta loppuviikosta. Mutta mäpäs lähden tästä suihkuun, meikkaamaan ja pukemaan vähä järkevämpää päälle kuin nää urheilushortsit ja toppi.. -Mirka

Ei kommentteja: