sunnuntaina, tammikuuta 17, 2010

Get this party started

Hello. Ja anteeksi kun olen pitäny tätä blogia kiinni yhden päivän :) Mun on vaan täytynyt miettiä millanen motivaatio mulla on kirjottaa tätä :D Ei tällä hetkellä siis kovin korkea motivaatio ja oonkin jo tässä mietiskellyt, että jos muuttasin tän vaan kutsutuille henkilöille. Tää oli alunperin tarkotettu kanavana mun perheelle,ystäville,tutuille ja sukulaisille, jotta he vois seurata mun tekemisiä, kun asun täällä kaukana Rovaniemellä... Mutta katotaan nyt, mitä mieltä TE olette? Tuntuu vaan siltä, että jos (huom.jos) tätä seuraa muutkin, niin tulee sellanen "koulutehtävä"-fiilis, että pakko postata...







No, mutta ainakin vielä kerron kuulumisia näin julkisesti :D Eli oon käyny koulua (ylläri). Tosin en oo jaksanu herätä melkeen ikinä kahdeksaksi vaan oon menny vasta kymmeneksi. En kuitenkaan oo kuulemma menettäny mitään silti :D On niin turhautunu olo tuosta koulustakin, että huh. Oon niin varma, että haen sinne opettajaksi. Oon entistä varmempi, että se on mun juttu. Miksi mä ikinä heittäisin hukkaan mun taidot ku oon harrastanut paljon liikuntaa, maalaamista ja musiikkia + rakastan lapsia? Ne vois niin helposti yhdistää ala-asteen opettajana.

Perjantain me Janin kans vaan liruttiin kotona, vaikka Riikka ym. meni Amarilloon, mutta mua ei yhtään houkutellut. Katottiin Janin kans leffaa. Jani pelas sit myös pokeria melkeen koko illan (jotain turnausta) ja välillä se teki mulle muutaman drinkin... 

Lauantaina mää sitten lähdin pitkästä aikaa luokkakavereiden kanssa juhlimaan. Pyöräilin ensin Riikalle. En oo ikinä pyöräilly niin kauheessa ilmassa... Täällä tuuli ja tuulee vieläkin, ihan älyttömästi ja lumi lensi joka suuntaan. Lisäks oli tullu sellasia "lumidyynejä" ja ku menin niistä niin menin ihan vinkkaraan ja miten sattuun :D:D: MUT en kaatunu.. Mentiin sit Jonin kämpille ja hengattiin siellä. Jutut oli aivan uskomattomia taas.... Jos opiskelisin ton luokan kans vielä kaks vuotta, niin herranjumala mitä juttua sitä sitte tuliskaan.................. Joka tapauksessa mentiin sieltä sitte Armakseen (AGAIN? yes. en ymmärrä miks aina mennään sinne...). Siellä viihdyttiin sit kolmeen asti ja käytiin Mäkkärillä syömässä :D Mulla ja Riikalla oli niin armoton nälkä.. :D Ainiin lauloin myös karaokee :----) Irinaa ja Alicia Keysiiii uujee.






 Jani lähti just äsken polkemaan Lappi Areenalle (crazy.....tossa tuulessa) kattomaan RoKi A:n peliä. Ne pelaa siis kakkosdivaria.. Oon nyt ite yksin kotona ja mun pitäis lähteä hakemaan Riikalta mun pyörä ja yks pussi, jotka jätin sinne eilen. En oo meikannu enkä mitään ja en tiedä meikkaanko edes tohon hemmetin tuuleen... Joo mut, pitää alkaa taas ryhdistäytyyn... Huomenna kouluun aamulla :S 






17 kommenttia:

marr kirjoitti...

tääl ainaki yks innokas seuraaja. älä laita blogia salasanan taa :)

Riikka kirjoitti...

Kuvat on jälleen sarjassamme "Otetaan Riikasta kaamein mahdollinen kuva ja laitetaan se blogiin" :DD Tuo viiminen kuva, ei herranjumalaaaaaaa! :DD Mulla on semmonen "Pliis korjaa se jooko jooko jookoooooooo"-ilme. :D Melekeen itkua vääntää. :DD

Mirka kirjoitti...

riikka oot niin raukka<<333

Anonyymi kirjoitti...

toinen innokas ulkopuolinen seuraaja ilmoittautuu:)

Anonyymi kirjoitti...

Kolmas innokas lukija onpi täällä (=

äiskä kirjoitti...

Moikka!!!Äiskä on kans sitä mieltä et haet opiskeleen opeksi. Se varmasti antas paljon enemmän. Mut sä se teet sit ite sen päätöksen.
Me käytiin tänään Harrin synttäreillä, jotka oli jo loppiaisena, mut parempi myöhään ku ei milloinkaan.:D Samu ja Janette muutti perjantaina sinne uuteen kämppään. Äiskä sai olla kuskina ja ajaa peräkärry perässä. Jeeeee. Terkkuja sinne <3

Anonyymi kirjoitti...

Haloooo! Mie olen ainaki innokas seuraaja ja lukija :) Etkö ole huomannu ku mie kommentoinki aina...sen takia sie tämän laittasitki salasanalliseksi :D ku mietit että taas tuo hullu joku mikälie anonyymi huutelee :D Vitsi. Mutta mie tykkään lukea sun blogia, ei saa laittaa salasanalliseksi :( Eikä tarvi joka päivä postatata jos ei kiinosta, kiva ku joskus edes postaat meijän iloksi :) Älä ota ressiä tästä. Tämä on vain vaikka sinun purkautumisblogi, kirjotat vain jos oikiasti haluat :)

Mirka kirjoitti...

Vai oikeen peräkärry perässä :D HUHHUH :D:

Anonyymi kirjoitti...

Ai niin ja saanko mieki tulla lukijaksi jos laitat salasanalliseksi? :) terveisin: edellinen Anonyymi

Mirka kirjoitti...

jos laitan, niin kyllä varmasti kerään sähköpostit niiltä, jotka niin kovin haluavat tätä lukee :D

Maiju kirjoitti...

voi_hitsi_kuolasin_tuota_ekan_kuvan_paitaa_pari_päivää_sitte!_ei_välkkäri_halua _toimia_:c_siks_nää_rasittavat_alaviivat... _:D

Mirka kirjoitti...

Aijaa häähää mullapa on sellanen :)))

Anonyymi kirjoitti...

heii mäkin luen tätä aktiivisesti ! ü olit mun veljen kaa samaa aikaa lukios ja olin ain sillee et ei vitsi tol on kiva tyyli ! :--D sitte joskus noonan blogista sut bongasin <: älä pistä salasanalliseks ! :<

Mirka kirjoitti...

Haha :) salaperäistä......... ;D

Aleksandra Maria Carmen kirjoitti...

beauty nails!

visit:

www.fairylady-style.blogspot.com

Mirka kirjoitti...

Thanks !

emmylou kirjoitti...

ja hei määki eli emmi oon seurannu tätä tosi kauan, oikeestaan alusta asti :D mutta ihan salaa hihi! musta on ihana ollu lukee tätä :) oot niin kaauniiis!