torstaina, maaliskuuta 25, 2010

purple

Mulle tuli eilen Cosmo, niinku varmasti monille muillekkin... Kun lukein sitä, niin sain inspiksen meikkiin :) Siinä tais olla Kicksin sellanen välilehti ja siellä oli muutenkin juttua violetista meikistä, joten teimpäs sellasen... Oli kerta aikaa ja jotenkin se oli parempaa tekemistä, ku siivoaminen -_- Tässä nyt sitte muutama kuva, ku niitäkin kerkesin ottaa (ennemmin ku siivota, mutta siivosin sitte kuitenkin) :D

Tässä sitte vielä eri valolla:
Aattelin aluksi laittaa suorat hiukset...
...mutta päädyinkin laineisiin (huomatkaa mun ihana paita, love it)

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

MITÄ!?!?!! EI HERRANJUMALA KU OLET KAUNIS!! mitä ihmettä :D Ei sillä ettetkö olis ennen ollu mut mitä ihmettä!! Meikki on aivan i-h-a-n-a!!
Aivan upea...olen sanaton :D
Mikä malli! Oikeesti! Todella kaunis :)
Olipas monipuolinen kommentti mulla, mutta olen sanaton, lisää näitä! :D

Minni

Anonyymi kirjoitti...

Ai niin ja paitakin on todella hieno! mutta en mie mitään paitaa tossa eka kattonu! :D

Minni

Mirka kirjoitti...

No mitäs tässä sanois.. KIITOS? :D

emmylou kirjoitti...

mää edelleenki jaksan edellisen kommentoijan tavoin taivastella tuota miten kaunis olet :D

Mirka kirjoitti...

no höpsshöps :) ihan tavallinen.

Ella kirjoitti...

Ehkä parhaiten sopivin meikki sulle mitä oon blogissas nähnyt! Joistakin sun meikeistä en oo tykännyt ja jotkut on ollut tosi ihania, mut tää on kyllä upein. Sopii noi värit sulle tosi hyvin.

Mirka kirjoitti...

No kiitos jos tykkäät :))

Anonyymi kirjoitti...

millä värkkäät noi kiharat? noi on kivat :)

Mirka kirjoitti...

Värkkään ne suoristusraudalla :D Kiitti me likes too

Unknown kirjoitti...

Tosi nätti meikki (: Osaispa itekki!

Mirka kirjoitti...

No kiitos :) Harjottelemalla oppiipi ;)