tiistaina, kesäkuuta 18, 2013

Luokkakokous

 
 
 Meillä oli kesän alussa yläasteen luokkakokous :) Oli kyllä aivan huippu ilta ja parasta oli nähdä luokkakavereita. En uskalla julkasta muita kuvia ku nämä kaks eli mun kanssa kuvissa mun parhaimpia lapsuudenystäviä; Aino ja Saara. Alunperin meidän luokkakokouksen piti olla Alavieskassa, jossa koulukin ollaan käyty, mutta sitte järjestelysyiden takia oltiikin sitten Ylivieskassa eikä kyllä ollu yhtään huono vaihtoehto :) Käytiin syömässä, naposteltiin ja juotiin meille varatussa tilassa. Sitten tietysti muisteltiin yläasteaikoja, kuunneltiin sen ajan musiikkia, oli yks tietokilpailu ja pantomiimia. Samaan aikaan oli myös Sun Pampas Ykassa ja esiintyjänä Jukka Poika, jotenka porukkaa riitti kyllä baarissakin. Meillä porukka pysy kuitenkin aika hyvin kasassa ja vietettiin ihan mahtis ilta! Kaikki jäi varmasti odottamaan seuraavaa tapaamista :)

Mulla on valmistujaiskuvat edelleenkin kamerassa, joten siksi niitä ei oo vielä näkyny täälläkään.. terveisin, hajamielinen laiskimus. Viime viikko oltiin Pohjanmaalla ja meillä oli mun serkun rippijuhlat. Käytiin myös sukuporukalla vähä juhlistamassa lauantaina Kalajoella.. :) Kamala univelka jäi ja eikai näin vanha enää jaksa tollasta, joten monta päivää väsyneenä menty eteenpäin.. Hohhoi. Juhannukseksi meillä ei oo mitään suunnitelmia. Ollaan tässä pohdittu, että oisko sittenki järkevää lähteä täältä Rollosta Pohjanmaalle viettään sitä, ku siellä on kuitenki lämpimämmät ilmat ja ehkä jotain tekemistäkin. Tai jos ei oo tekemistä niin voi aina käy tsippaileen ja kikkaileen Kalajoen Juhannuksessa, ku sinne on niin lyhyt matka kotoa :))

Palaillaan piakkoin, jos saisin ne valmistujaiskuvat edes koneelle! -Mirka

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

äääk pakko heti sanoa ekana et oot niin nätti ja ihanan olonen! :D törmäsin just sun blogiin ku etin rovaniemeltä ihmisiä. Oon ite muuttamassa sinne elokuussa Helsingistä, enkä tunne sieltä ku kaks poikaa :( ois tosi kiva saada tyttökavereitaki, ku kaikki mun kaverit ja perhe jää tänne etelään.. oon alottamassa blogia, jotta mun vanhat kaverit ja nimenomaan perhe pysyy vähän kärryillä missä meen ja mitä teen. niiiin pointti on se, et aattelin järkätä jonkinmoisen blogimiitin rollolaisten kesken, koska en haluu viettää siellä vuotta yksin kököttäen, ja ois tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin..oisitko messissä?
ps. yritin lähettää tätä sulle mailina, mutta ei suostunu lähettää tohon luukun osotteeseen? pistä mulle vaikka mailia jos haluut suunnitella mun kanssa yhessä tätä! :) aurorah91@gmail.com

Mirka kirjoitti...

minäpäs pistän sulle mailia :)