keskiviikkona, joulukuuta 18, 2013

Vuosikatsaus part 1

Tammikuu
- Oltiin uusivuosi mun kotona Oskun kans
ja ammuttiin raketteja :)
- Meillä tuli Janin kans 7v täyteen yhdessä
- Olin koulusta harjoittelussa kosmetiikkamyymälässä
- Ostin ihanan takin
- Juhlittiin monia synttäreitä: Papan, kummipojan, äitin jne.
- Tein postauksen kasvojen ihonhoidosta

 
 
 
 
 

Helmikuu

 - Harjoittelu loppui ja koulu alkoi
- Olin LCN- rakennekynsikoulutuksessa
- Tein postauksen mun omasta meikkipohjasta
- Koulussa alkoi kuumakivihieronta (ja se on niin best)
- Ajeltiin Pohjanmaalle taas hulluna
- Ahersin Annan kans opinnäytetyötä
- Muistelin mun penkkareita 
- Kirjotin ripsienpidennyksistä 
- Saara ja Aino kävi Rovaniemellä mun ja Hansun luona
 
 
 
 
 
 
 
 

Maaliskuu
 - Oli hiihtoloma ja oltiin Pohjanmaalla
- Sain Janilta ruusuja naistenpäivänä
- Harjottelin tekemään kynsiä mun pikkusiskolle
- Luulin, että pyykinpesukone on rikki ja kutsuin korjaajan
eikä se ollutkaan XD
- Kävin hiihteleen
- Tein häämeikin mun kaverille ja kaasolle
- Käytiin kattomassa Riian ja Jennin kans JVGtä
  - Oli masentava loskakeli
- Saatiin opari valmiiksi Annan kans

 

 
 
 
 
 Huhtikuu
 - Tehtiin Moonan kanssa erilaisia meikkejä
- Pääsiäisenä syötiin hyvin, oltiin perheen kanssa
ja Osku kävi virpomassa :D
- Kerroin miten teen helpon smokey-eye meikin
- Käytiin Helsingissä Jennin ja hänen miehen luona
- Näytin miten voi tehdä boheemin nutturan
- Opari oli lopullisesti kansissa ja valmis
- Kerroin mun enkelikoirasta Pinkistä 
- Sain tietää, että kaikista ammattiaineista on 
arvosana K3
- Käytiin mummun 70v synttäreillä ja pikkuveli täytti 21v
- Näin ihania pupuvauvoja
- Käytiin Ropsin pelissä

 
 
 
 
 

 Toukokuu
- Juhlittiin Vappua
- Löysin täydellisen värisen vaaleenpunasen
huulipunan!
- Sulo-kissanpentu tuli mun kotiin Alavieskaan
- Odotin kuumeisesti suomalaisia mansikoita
- Tein violetit glitter- kestolakkaukset
- Julkaisin kuvan itestäni ilman meikkiä
-  Postasin videon Annalle tekemästäni
- Kerroin ja näytin mun mielestä
 
 
 
 
 

 Kesäkuu
- Valmistuin kosmetologiksi
- Olin mun serkun rippijuhlat
- Vietettiin Janin kans paljon aikaa mun vanhemman
 veljen kanssa
- Oli yläasteen luokkakokous
- Kerroin mitä kautta mun blogiin tullaan 
- Tein häämeikin mun serkulle  

 
 
 
 

 Sellanen vuoden alkupuolisko :)

Ei kommentteja: