keskiviikkona, tammikuuta 08, 2014

Vuosikatsaus part 2

Heinäkuu
 - Tein häämeikin kaverille
- Tein kaasoille meikkejä
- Ostin mun lemppari hajuveden
- Suomen kesä oli niin kylmä, että piti
vetää oikeen huppari päälle
- Tein postauksen tähtien kulmakarvoista
- Jenni ja hänen mies oli Pohjanmaalla

 
 
 
 
 Elokuu
  - Osku ja äiti oli Rollossa ja oli sairaan
hyvät ilmat!
- Maiju oli Rovaniemellä
- Kerroin mun serkun häistä
- Tein häämeikin mun kaverille
- Kävin Saaran kans bilettämässä
- Mua pyydettiin kertomaan miten tein
- Meillä oli kirppispöytä
- Mun ihana lapsuudenystävä Aino
lähti Hongkongiin vaihtoon
- Kerroin mun kestolakoista
- Tein postauksen syksyn meikkitrendeistä

 
 
 
 
 
 
 Syyskuu
-Tein postauksen aknesta ja aknearvista
- Täytin 23- vuotta
- Oli hammaskipuja
- Auto hajos melkeen keskellä mehtää
- Käytiin Ropsin pelissä ja kattoon Sel8nne 

Lokakuu
- Olin super laiska päivitteleen blogia
- Oltii bilettää Riian ja Jennin kaa
- Osku täytti 9 ja mun kummityttö 8
- Varattiin Coco ja käytiin kattomassa sitä
- Tein teille postauksen kotikasvohoidosta 
- Kerroin teille kulmien värjäyksestä ja muotoilusta 


Marraskuu
 - Edelleenkin laiska päivitteleen blogia
- Käytiin Hansun kaa kattoo JVGtä Rollossa
- Pikku Coco tuli kotiin
- Kerroin lisää meikkimokista
-Multa poistettiin hammas
- Harjoteltiin Cocon kans lenkkeilyä, sisäsiisteyttä
lenkkeilyä jne.
- Janin isä täytti 50 ja juhlittiin niitä Jennin ja
hänen miehen kans
- Coco tutustui mun perheen muihin koiriin ja kissaan
- Oli pikkujoulut lapsuudenystävien kans

 
 
 
 
 

 Joulukuu
- Laitoin joulun jo hyvissä ajoin
- Oltiin paljon Pohjanmaalla
- Jani täytti 26v
- Pakattiin tavaroita ihan hulluna
- Muutettiin Rovaniemeltä Ylivieskaan
- Cocon oli kuun alusta yli 1kg
-Löydettiin kiva asunto
- Joulupäivänä juhlin Oulaisissa
Jennin ja Anskun kans






Sellainen vuosi oli 2013 :) Toivottavasti 2014 on entistäkin ihanampi!
"Vuosikatsaus"- tagin kautta pystyy kurkkaamaan myös menneet vuodet :) 

Ei kommentteja: