perjantaina, lokakuuta 23, 2009

Lohikäärmeen kans

Äiti, isi, Osku ja Moona tuli meille keskiviikkona illalla. Mulla oli siis keskiviikkona viimeinen työpäivä Marimekolla ja kun mä pääsin kotiin, niin ne tulikin jo meille. Ilta meni vaan jutellessa niitä näitä. Osku oli aivan ihana :) Ne toi meille ruokaa, ihan järjettömän paljon pakasteita (mansikoita,mustikoita ym marjoja..), taika-mukin, ompelutarvikkeita, MUN PIPON<3 yms. Torstai aamuna äiti oli tehny meille aamiaista:

















Sitten me lähdettiinkin kaupungille shoppailemaan. Kyllähän sitä rahaa taas paloi...Onneksi äiti makso kuitenkin jotain. Oskukin jakso hyvin kävellä pitkän matkaa, ku se sai Make-rekan (Autot-elokuvasta). Sillä on muuten synttärijuhlat tänä sunnuntaina ja me ei päästä sinne Janin kanssa, mutta me mennään varmaan ens viikonloppuna pohjanmaalle! Oskun synttäreille ja myös mun kummitytön synttäreillä käymään :)

Ostin kaupungilta: tavallisen kolitsipaidan, mustan satiinimekon (love itt), meikkejä (ylläripylläri), leoparditopin...hmm, no siinä ne nyt pääasiassa.. aa niin, sit vielä kaikkii kynsijuttuja...

Me käytiin sitten pizzalla yhdessä välissä. Tässä on kolme kuvaa musta ja Janista, kun en osannu päättää minkä laitan..Janilla on jokaisessa yhtä tyhmis ilme :D



















Loikattiin auton kyytiin maha täynnä ja suunnistettiin kohti Napapiiriä kattomaan Joulupukkia! Vierailu meni ihan hyvin..Oskua jännitti ja mää en kehannu tanssia Moonan kaa joulupukille :---(:---( Isä osti sitten sen kuvan joulupukin kanssa ja dvd:n meidän vierailusta. Kuvan ehkä laitan joskus myöhemmin, jos tytöt (????) vihtis kotona skannata sen mulle :---)) Kierreltiin myös vähä joka paikassa siellä..





Söpöin ikinä..aww


Moonalla on tässä muuten yhdet mun uusimmista kengistä jalassa.


Vihainen lohikäärmeeeee



Pikkumies oli paluumatkalla vähän naatti...

















Kotona sitten mä aloin väkräämään Moonalle, itelleni ja äitille kynsiä :) Loppu ilta me vaan hengailtiin ja juteltiin. Katottiin se joulupukki DVD ja naurettiin, juteltiin ja syötiin.


Äitille tuli tän näköset kynnet



Moonalle tälläset



...ja mulle tällaset! heeh mulla on vähä tynkäkynnet...



Mun Jani<3
















Aamupalan jälkeen äiti, isi, Osku ja Moona sitten lähti kotimatkalle. Muutama tunti sitten tuli viesti että ne on kotona! Oskulla on tollanen ihana pikku pokemon-matkalaukku :))) vähä söpöä!










Lopuksi tässä sitten mun yks Marimekon ostos...ihanat sukat. Ostin ne sillon, kun ostin myös kumpparit......Kun ne mun kengät ja sukat kastui...heeeeehs



Äitin tuoma taika-muki! Awwww ihana...haluan tuota sarjaa lisää...



Janin kans käytiin kaupungilla tossa vähä aikaa sitten ja ostettiin vähä joululahjoja. Käytiin matkalla ostamassa vähän kanaa ja tehtiin riisiä ja kanaa ruuaksi. Vitsi muuten pizza ja riisi + kana maistu hyvälle salaattikuurin jälkeen. Kertoisin, kuinka monta kiloo oon laihtunu jos mulla olis puntari...vaan kun ei ole (onneksi!!). Oon mä vähä ehkä laihtunu. Jatkan tätä kuurii viel..nyt ei pysty ku äiti toi herkkuja jääkaapin täyteen :D:D hehei, seuraavassa kuvassa on meidän yhdestä uudesta lautasesta kuva! Ostin tollasia mustia teema-sarjan lautasia! :)




Hellurei ja hellät tunteet!

MMM

5 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

ihania, ihania kynsiä!
Tuossa vessakuvassa oot tosi upea. :)

Mirka kirjoitti...

taack tack tack! tuleepas sieltä kehuja ;Dd Tykkään myös ite noista kynsistä!

Äiskä kirjoitti...

Moikka!
Osku on aivan hekumoissaan ku enään tarvii nukkua yks yö, sit on synttärit. Petäjäniemet ei tuu ku niillä on varmaan növh nöh tauti.....Sara on jo melkein parantunut mut Hannes on vielä kuumeessa.
Kynnet on vielä pysynyt hyvässä kunnossa. Kiitti vielä<3. Meillä oli kiva reissu. Vielä jäi jotain kattomista seuraavaan kertaan. terkkuja Janille myös:D

Äiskä kirjoitti...

Et muuten muistanut mainita et värjättiin vihdoinkin se sun piiiiitkä tyvi kasvu:D

Mirka kirjoitti...

heh harmi ku me ei janin kans päästä vielä huomenna :) ensviikolla sitten!