torstaina, lokakuuta 01, 2009

What's happenin

Täällä on tullut lunta niinku aiemmin kerroin jo. Lupasin siitä kuvan joten tässä se on. Mun piti ottaa se aamulla kun olin lähdössä kouluun, mutta -kuten aina- olin myöhässä...niin mun piti pinkoa täyttä vauhtia kouluun ja vasta koulun pihalla otin kuvan..JOTEN tässä kuvassa on siis mun koulu myös :D Ja mun ois pitänyt kyllä ottaa jostain puusta kuva kun ne oli paljon hienomman näköisiä. Mutta minkäs mahtaa, kun oon tällanen myöhästelijä...:(









Eilen eli keskiviikkona sain kerrankin nukkua pitkään. Meillä alko koulu vasta 12.30!! Olin niin intona siitä, koska JANI joutu lähteen AIKASEMMIN kouluun kun minä! Mä niin nukuin hyvin ja pitkään! Oon vaningoniloinen, kyllä todellakin. Meillä oli sitten tietokonejuttuja ja Wordistä koe, joka meni btw hyvin. Kyllä meillä Annan kanssa meinasi mennä hermot monta kertaa... Tän näkösenä sit olin eilen: (tuo kauluspaita on muuten yksiä mun lemppareita,love it)




No, kun mä pääsin koulusta kolmen jälkeen..Niin me käytiin Riikan kanssa vähän kaupassa. Mä olin aamulla yrittänyt laittaa yhtiä farkkuja jalkaan ja ne ei mahtunut....Menin siis kauppaan ja ostin salaattia...ja paljon. Lisäksi me ostettiin Riikan kans porkkanoita ja kurkkua, kermaviiliä ja dippikastikkeita iltaa varten..Meillähän oli se "saunailta", jossa ei käyty saunassa :D Me paloiteltiin sinne niitä porkkanoita ja kurkkuja ja niitä sit pysty dippaileen. Aateltiin viedä jotain vähä erikoisempaa (JA TERVEELLISEMPÄÄ!!) mitä yleensä viedään (sipsit,karkit....).
Tässä kaunis Riikka, jonka meikkasin :)




Kun me sitten päästiin lähtemään sieltä "saunaillasta" kymmenen aikoihin, niin me suunnattiin kohti Uittoa. Meillä oli Joni ihan private- kuskina :D Ajettiin parkkiin ja mentiin sisään. Mä en itse henkilökohtaisesti pitänyt siitä paikasta...Mun teki koko ajan mieli lähteä sieltä pois :D Siellä piti vaan istua ja lörpötellä. Siis puolet meidän luokasta suunnilleen oli siellä :) Tässä kuva sitten automatkalta ja Uitosta. P.s näytän ihan pikkuoravalta tossa alemmassa...




Uitosta suunnattiin sitten Tivoliin. Mä olin luvannu Janille etten ole pitkään, mutta jotenkin tie vei Tivoliin.. Mä en nimittäin ollut käyny siellä vielä, niin pitihän mun käydä tsekkaamassa se :))
Siellä me sitten tanssittiin ja näin mun sukulaisenki siellä :o Oli kyllä ihan hyvä mesta se, ja oli ihan älyttömän hyvä DJ! Lähdettiin mun pitkän ruikutuksen jälkeen n. klo 2 :D Joni ja Riikka ei ois ehkä vielä halunnu lähtee mut mut mut :D:D



Tänään sitten me nukuttiin Janin kanssa pitkään. Janilla oli etätyöpäivä ja mulla koulusta vapaata, joten voitiin tehdä oikeestaan mitä vaan. PAITSI mulla oli kyllä venäjäntunti 1630.. mut ei kuitenkaan ihan aamulla ! Tänään mulla oli siis aamulla aikaa laittautua ja kun mä päätin, että laitan päälle tämän mun ihanan adidaksen verkkatakin, niin samalla syntyi idea meikistä.. Tän takin mä muuten metsästin silleen, et olin kauan jo katellu tätä takkia, mutta en raaskinu ostaa tätä millään...sitten kun oli palkkapäivä, aattelin et hitto mä käyn ostaan sen nyt..NIIN SE OLI PUOLEEN HINTAAN! Tein muuten vähän vahvemman meikin siksi, että pidin tänään vapaata piilareista ja mun täyty siis käyttää laseja. Ja kun mulla on sellaset Andre Wickström tyyppisen lasit.






Ja kyllä, olen tilannut cosmopolitanin...Mulle tuli siis ennestään jo ELLE ja Hot NOW!, mutta hot now ilmeisesti loppu ja siinä oli vaihtoehtoina tilausjakson loppuun elle, fit ja miss mix, niin otin miss mix.....NOOO, en tiedä luenko sitä. Anyway, oli ihana aamulla loikoilla sohvalla ja lukee tota teekupin kanssa.






Tänään me tehtiin ruuaksi siis salaattia, munakas (Janille nakeilla) ja patonkia ! Jälkkäriksi valmistu minttupirtelö! Se oli kyllä vähän läskikamaa mulle, mut whatever yks pirtelö... NAM










Huomenna mulla siis alkaa se työharjoittelu Marimekolla. Oon innoissani. Huomenna sitte laitan sen mun uuden Marimekon paidan päälle niin näätte sen :)) Sitte oon käynyt ostamassa bussikortin itselleni, kun tosiaan joudun kulkemaan sinne kauas 10km päähän.. Nyt kohta alkaa BB niin kattelen sen ja meen nukkumaan :) Lopuksi kuva musta kesältä:





LOVE, MIRKA

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka!!!
Täällä meillä satoi illalla kauheesti räntää ja arvaa aamulla pakkasta. Kauhhheeeen liukas keli ja kesä kummit auton alla. En uskaltanut ajaa ku kuuttakymmentä ja kieli keskellä suuta ja naama tuulilasissa,ku lasi oli niin jäässä et ei sitä saanut edes rapattua. Mä olen ollut pulla ja karkki lakossa jo viikon( paitsi suklaata mä olen syönyt vähän). Leipää en ole syönyt ku varmaan kaks palasta koko viikkoon. Omppuja menee kilo kaupalla. Mä ja Osku istutaan sohvalla ja kuoritaan omppuja. Terkkuja <3