tiistaina, marraskuuta 27, 2012

Vklp

Mua on pyydetty kirjottamaan enempi, joten kirjottelempa nyt sitten :) Viikonloppu meni siis Pohjanmaalla :) Perjantaina oltiin illalla perillä ja hengasin Jennin kans, joka tuli Helsingistä pitkästä aikaa kotiin käymään. Jani kävi reeneissä. Lauantaina näin muutamia kavereita, korjailin vähä Jennin ripsiä, meikkasin Jennin ja sitte meninki Janin peliin. Iskä, Osku, Moona, Joni, Maiju, Jussi ja Janin äiti oli kattomassa mun kanssa :) Janin joukkue voitti ja Jani teki yhden maalin ja yhden syöttöpisteen. Harmi vaan, että se maali merkittiin vahingossa toiselle :D 

Sitteku päästiin pelistä niin kello läheniki jo kymmentä. Jenni soitteli et vauhtia ja sitte meikkasin itteni ja pinkasin täysiä Anskulle. Siellä oottiki Jenni, Ansku ja Emma. Laitettiin hiuksia nopeesti ja hengailtiin ja sitte lähettiinki jo Medusaan, ku siellä oli Cheek :) En oo ennen käyny kattoon sitä enkä kyllä muutenkaan oo kuunnellu sen musiikkia enempää mitä radiosta kuuluu, mutta oli ihan kiva keikka ja paljo porukkaa. Loppu ilta oliki mukava ja haettiin lopuks vielä pizzat Janin kans ja nukkuun. Nii joo, mulla oli noi vaatteet, jotka tossa kuvassa näkkyy :) 
 Sunnuntaina ku herättiin, niin alettiin melkeen heti pakata ja lähettiin käymään Alavieskassa mun kotona. Osku ootti siellä meitä ja hengailtiin siellä muutama tunti. Sitte lähettiinki ajamaan Rolloa kohti. Oli aivan järkyttävä keli - sumua niin paljo ettei meinannu eteenpäin nähdä. Varsinki yhessä vaiheessa ei nähny ku 2m eteenpäin ja piti seurata sitä sivuviivaa et tiesi mihin ajaa. Jos siinä ois jotaki hypänny eteen nii ei kyllä paljon ois reagoitu. Sinä päivänä oliki sattunu vissiin vaikka minkänäköstä, koska matkan aikana tuli 4 ambulanssia vilkut päällä vastaan ja kahessa kohassa jouduttiin jonottamaan ja oottamaan, että pääsee jatkaan matkaa. Toinen oli tosiaan tuossa kuvassa, jossa se rekka oli Iissä ajanu henkilöauton kans kolarin. Kotiin kuitenkin päästiin ehjin nahoin.

Oon nyt ollu vähä flunssanen. Mulla on pää täynnä räkää ja kurkku kipeä, mut kuume ei irtoa millään. Mulla on ollu oikeestaan vaan alilämpöä välillä. Oon kuiten ollu koulussa.. Maanantaina oli asiakaspalvelua ja turvehoitoja jaloille. Mulla alko taas vähä aineenvaihdunta toimimaan... :D Viimes tosiaan oli sellanen katastrofi se meidän turvehoito selkään, että tulikuumaa turvetta oli vähä siellä täällä ja se oli 5min mun selässä, jonka jälkeen juoksiin turpeet selässä vessaan... :D No, joo tällä kertaa ei ollu häsläystä, mutta tää muutama päivä taas yhtä vessassa juoksemista. Tänään meillä sitte oli koulussa vaan luentoja matkailun ja kosmetologin työn yhdistämisestä. Oli vähä liianki tuttua juttua, mutta sehän ei haittaa ollenkaan :) Huomenna on vielä asiakaspalvelua ja saadaan aromahieronnan kokeet takasin (jotka oli todella vaikeet). Siitä puheen ollen täytyy hehkuttaa, ku sain budjetoinnin kokeesta täyet eli 36/36! En muista millon oon viimes saanu jostaki kokeesta täyet pisteet! 

Huomenna on kuiten onnenpäivä, koska äiti ja Oskunaattori tulee junalla tänne meidän luokse kylään ja Jani siivoaa koko päivän >:D hähäää. Perjantaina suuntana on taas Pohjanmaa ja sitte tosiaan meillä loppuu myös koulu tältä vuodelta ja siirrytään harjottelun pariin :) Eipäs muuta, toivottavasti jaksoitte katsella myös välillä vähä enemmän tekstiä. -Mirka

Ei kommentteja: