torstaina, tammikuuta 17, 2013

Uusi takki



 Moi! Aattelin vielä nopeesti tulla esittelemään mun uuden takin :) Oon ettiny alennusmyynneistä tollasta pitkänmallista takkia, jossa on vyötäröllä jonkunäkönen kiristyshommeli. Vilasta olin kyylänny yhtä takkia, mutta niitä ei vissiinkään enää ollu ku kävin kattomassa, jotenka ostin sitte Micksistä tällasen takin eilen :) En viittiny jättää enää mietiskelyaikaa, ku oli viimenen koko jäljellä. Tykkään tästä kyllä hulluna, mutta yks miinuspuoli on se ettei oo huppua. Tuo kaulus on kuitenki tosi korkea ja suojaa jopa korvia (jos nostaa tarpeeks korkeelle). Ajattelin sitten, että onhan mulla takkeja, joissa on huppukin, joten mitäpä se haittaa jos tässä ei ole :) Tyytyväinen oon siis ostokseeni, joka ei kyllä laihduttanu lompakkoakaan liikaa. 

Eilen huollettiin Saaran kans myös toistemma ripset. Ihanaa, ku sai ripset kuosiin. Toissapäivänä tein itelleni myös kultaset glitterkynnet kestolakalla, joten nyt on huoliteltu olo :) Kävi pikkumoka tänään tosiaan, ku ton uuden takin ostin, niin empä tietystikkään siirtäny avaimia uuden takin taskuun, vaan ne jäi tänne kämpille. Yritin harjottelusta tulla sitten kotiin, niin kappas.. Eipä avaimia löytynytkää tossa kotiovella. Jani oli reeneissä, joten jouduin oottaan rapussa 40min, että se tulee. Me asutaan kuiten sen verran kaupungista, että en vihtiny enää lähtä takasin..eikä tässä lähellä asu oikeen ketään kaveriakaan. Istuskelin ja seisoskelin sitten tuolla rapussa :D Onneksi kännykässä on kaikkea mukavaa, että sai ajan kulumaan. Huomenna sitten Pohjanmaalle!

Lisäilin tohon sivuun postausaiheita, joista aion tässä aikani kuluksi jossain vaiheessa kirjotella. Jos tulee jotain lisää mieleen, niin saa kertoa! Eipäs mulle muuta. Hyvää viikonloppua :) -Mirka

Ei kommentteja: