maanantaina, joulukuuta 27, 2010

ihonhoito

Multa on pyydetty postausta ihonhoidosta.. Ennenku joku kerkee sanomaan mitään, niin sanompas ensin tämän: Näita tuotteita olen käyttänyt jo kauan ennenku menin kosmetologikouluun. Näät tuotteet ei ole mitään ammattilaistuotteita ja ajattelin tehdä tän just siksi nyt, kun en ole vielä ostanut niitä. Rakastan näitä tuotteita edelleenkin, vaikka nää marketin hyllystä onkin. Nää vaan tuoksuu niin hyvälle! Teho ei olekaan niin hyvä sitten, mutta parempi ku ei mitään :) Noniin elikkäs nämä:
Elikkä oon käyttänyt tuota Herbinan Marja Spa sarjaa tosi kauan :) Silmämeikinpoistoaine on vaihdellut, mutta yleensä se on ollut tuo Nivean :) Baari- iltojen jälkeen käytän noita Nivean "lappusia", joka on ollu välillä vähä liianki helppo vaihtoehto ;D 

Normaalisti pesen joka ilta meikit pois näillä tuotteilla. Joskus oon käyttäny ihan LV:n hajuusteetonta saippuaa, mutta sillon pitää muistaa rasvata tosi hyvin.. Oon aina levittäny rasvan kuivalle iholle, ennenku opin laittamaan kasvoveden päälle (kun iho on vielä kostea), jotta se imeytyy paremmin :) Kuorinnan teen kerran viikossa ja yleensä laitan naamion sen jälkeen. 

Jos mä teen sitten myöhemmin uudelleen, kun hoidan ihoa paremmin!

 Mirka

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Tuo Nivean silmämeikinpoistoaine on ihan huippua tavaraa! :)

Mirka kirjoitti...

jep :) tykkään siitä koostumuksesta, kun se ei oo vesimäistä eikä öljymäistä :D