torstaina, joulukuuta 23, 2010

nyrppä moi

Moi! Me ollaan nyt Pohjanmaalla viettämässä joulua :) Tultiin tänne tiistaina illalla ja nyt ollaan oltu täällä meillä Alavieskassa.. Pakkasin hienosti kameranlaturin mukaan, mutta en ottanu piuhaa koneeseen.. Sellanen hieno homma :)) Siellä oli mun kaikkia jouluisia kuviakin. Noh, onneksi täällä on järkkäri ja pitää yrittää kuvailla sillä, kun kerkeää. Aateltiin ainaki yhet pikku photoshootit pitää tässä, että kuvia tulossa ;D 

Kynsiä oon lakannu ja koristellu ihan hulluna. Niistäkin oon ottanu kuvia :) Löysin kärkkäiseltä hulluna erikokosia timantteja, niin niitä oli kiva kokeilla! Nyt ei muuta tällä kertaa. Lähetään nyt siivoomaan ja iltasella vien Janin junaan. Se menee omaan kotiin jouluksi ja mä oon omassa kodissa :) 25päivä on sitte bileet niinku aina! Hyvää joulua :) -Mirka

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Hyvää joulua! :) <3

Mirka kirjoitti...

sammoin!!