keskiviikkona, joulukuuta 08, 2010

PORO

Mä oon oikee turisti. Oikeesti. Hienoo, että kaikki suomalaisetkaan ei oo nähny poroja luonnossa :D Mä oon tosi harvoin. Pienenä ku käytiin Norjassa perheen kans ja mentiin Lapin kautta, bussilla ku ajettiin Leville viime vuonna ja nyt. Lähettiin Saaran kans yks kaunis aamu ajeleen ja viemään Ässää sen isovanhemmille hoitoon. Oli tosi mahtava sää! Ei voinu ku ihailla. Ja sain siitä kauneudesta tollasen hölmön kellertävän räpellyksen aikaseksi... Noh, kyllä siitä kai tunnelma välittyy. Näin vaikka kuin monta poroa! Ja kiljuin suunnilleen Saaralle innoissani.. Sitähän ei mitkään porot enää yllätä ku se on niin aito ja ihana lapin tytskä :) Se sitte kiltisti pysähty ku tällänen junttero halus ottaa vähä kuvia porosta :D Tänään ku tultiin koulusta niin näin Revontulen pihalla poron, ku siinä oli joku tapahtuma.. Haluisin kyllä joskus vielä silittää poroa, mutta suostun siihen vaan, jos mun Utsjoelta oleva kaveri on vieressä :D Heibs! -Mirka

6 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Voi juma sun kanssa... :DDD

Mirka kirjoitti...

:D:D Poroja!!!!

Riikka kirjoitti...

Mä en oo koskaan nähnyt poroa luonnossa :D

Ihania kuvia!

Mirka kirjoitti...

noniii hienoo, että joku tunnustaa kans! :D hah, ja kiitos :)

pipale kirjoitti...

Hih, tällaisena entisenä porotyttönä porot ei sillä tavalla hetkauta =D Mutta onhan se eksoottista jos ei oo ennen nähny niitä, samalla tavalla sitä itekki reagoi jos näkee jonkun erikoisemman eläimen. Oi että tuo poro tossa kuvassa muistuttaa yhtä elikkoa joka meillä oli aikoinaan..!

Mirka kirjoitti...

Niimpä :D Aijaa, mitä jos se onkin teiän elikko! ;)