torstaina, toukokuuta 26, 2011

höh

Oon kipeenä :( Inhottavaa, ku pää on täynnä räkää. En menny tänään kouluun, koska oli niin tukkonen olo (räkää, yskä ja pää kipeä) - vähän ehkä myös kuumetta (ainakin niistä kuuma-kylmä olotiloista päätellen..). No eipä siinä, ei meillä koulussa mitään järkevää tekemistä ois ollutkaan. Perjantaina jotain kynsienkoristelua, maanantaina on omien hoitojen päivä ja tiistaina siivouspäivä. Keskiviikkona mulla alkaakin jo työt. Että se siitä lomasta! Lisäksi mun tän viikon kuntokuurit meni ihan pilalle, ku tuli tää sairasteluhomma.

Mua niin harmittaa, ku ei päästy Janskun kaa eilisiin Oulun kultajuhliin! Ois ollu ihan huippua, mut minkäs teet :) Jani on ollu tänään vähä Ranuan Zoossa kattomassa karhuja ja ilveksiä.. hihi. Nyt pitää yrittää keksiä jotakin järkevää tekemistä :) -Mirka

1 kommentti:

Heidi kirjoitti...

mie olin viikon kipeenä, myt alkaa helpottaan olo. :/ sun täytyy kattoa Muumeja, juua lämmintä, saada paljon huomiota ja palvelun täytyy pelata ilman että ehdin edes pyytää mitään.

Parane pian. :)
Mieki lähen kohta Rolloon viikonlopuksi kaverin huomisiin valmistumisjuhliin.