tiistaina, toukokuuta 03, 2011

miss you

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki
 Päivä 27 – Suosikkipaikkani
 Suosikkipaikka on tietystikkin kotiseutu eli akselilla Oulainen-Ylivieska-Alavieska :) Se on jännä miten kovasti sieltä halusi pois, ja ku lähti pois niin haluaa niiiiin kovasti takasin sinne aina.. Ihana paikka :)

 Päivä 28 – Ikävöin
 -Oskua!!
-Kingin salaattia
-Kesää ja rusketusta
-Rakennekynsiä
-Perhettä
-Kavereita

3 kommenttia:

Moona kirjoitti...

ääähää mullapa on ne rakennekynnet ;)) ja muute sittekutuutte nii MENNÄÄ KINGII NAMINAMI.

Mirka kirjoitti...

fuck you. tämä sovittu. muista viilata :)

Heidi kirjoitti...

Mirka, Mirka, missä on se Mirka?