tiistaina, toukokuuta 17, 2011

mooorjes

Ai, moi. Onko mulla joku blogikin? Vahingossa vähän unohtunut tää homma, ku on ollu niin hirveet nää muutamat viikot ja sama homma jatkuu. Viimesille viikoillehan ne kaikki tehtävät ym. kannattaa tunkea. Kummastakin koulusta vielä yhtäaikaa... 

Mitäs mulle kuuluu.. Ei oikeestaan mitään, ku alkaa ajattelemaan. Koulussa on käyny - kummassakin. Lukenu tentteihin, tehny tehtäviä, rampannu Pohjanmaalla. Viime lauantaina oli muotinäytös (oikee yläkulma), ja olin töissä... Yritän miettiä, että mitä oon tehny. Pää lyö ihan tyhjää :D No tosiaan, oli ne MM-kisat.. Niitä seuratessa on menny aikaa. Sitten tietysti mun muutama koulupäivä on tälläsiä, että aamu amklla, suoraa kosmarikouluun ja takasin amklle.. :) 

Nyt torstaina meillä on vaihtopäivä kampaajien kanssa, ku tehtiin niille viime viikolla hoitoja :) Värjään takaisin tummat hiukset.. Muut värjää vaaleeksi kesällä, niin mää tummaksi. Oon vaan kuullu tosi paljon, että tummat korostaa mun piirteitä paljon paremmin ja kaipaan niitä jo vähän itekkin... Mutta koulua ei oo enää ku muutama viikko.. ja pahaset pikku rutistukset käynnissä. Toivottavasti sitte jaksan taas vähä kirjotella enemmän! Moido!

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Moooorjenttes!
Ihanaa kuulla susta <3 Tummat hiukset sopii sulle vallan mainiosti : Mullaki on taasen ikävä tummia hiuksia, mutta yritän pidättäytyä vaaleissa. :)

Mirka kirjoitti...

hihhi :) jänskättää vähä kyllä ne tummat taas :D hahah

Anonyymi kirjoitti...

Laita sitte kuvia uusista hiuksista! :)) Tummat sopii sulle kyllä hyvin!

-R-

Mirka kirjoitti...

pitänee yrittää muistaa ;D