keskiviikkona, syyskuuta 28, 2011

syystakki

 En oo esitelly vielä mun heräteostosta, jonka tein varmaan kuukausi sitten :D Oon vähä hidas tällästen suhteen... No kuitenkin trenssin osto oli edessä, tiesin sen, mutta en edes ollu ajatellu asiaa. Edellisestä mustasta trenssistä olin lyhentäny varmaan 15cm, koska olin sillon halunnu siitä lyhyemmän. Nyt halusin tollasen semi pitkän; puoleen reiteen asti. Väri valinta oli vaikea, koska en halunnu nyt mustaa. Olin kahden välillä: beige vai tummansininen? Lopulta valitsin sitte tummansinisen, koska se oli musta kivempi! 

Tänään meillä oli koulua (kosmetologi) aamulla vaan. Oltiin yhellä toisella koululla kiertelemässä "rasteja". Se tapahtuma kyllä oli ehkä enemmänkin suunnattu niille, jotka on just päässy yläasteelta ja vähä siitä vanhemmille. Välillä vähän tuntu tuo seksuaalikasvatus ja "mitä ostat omaan asuntoon" -jutut turhilta.. Ihan kiva päivä oli silti siellä. Liikkajutut ja ekoase-piste oli mun lemppareita :) Kun se oli loppunu, laitoin tassua toisen eteen ja kohti harjottelupaikkaa. Kävin nimittäin tänään tekeen harjottelua vähän, ku en ollut maanantaina Joe Blascon koulutuksen takia. Odotan jo innolla perjantaita, ku saa nukkua pitkään ja pääsee Pohjanmaalle ja lauantaina Janin peliin :) -Mirka

Ei kommentteja: