keskiviikkona, syyskuuta 14, 2011

alkaa jo stressaamaan..

Mä veikkaan, että kun mää vaan selviän tästä syksystä niin selviin varmasti mistä vaan. Saa nähä mikä burnout mua odottaa jouluna. Oon niin hemmetin hyvä aikatauluttaan itteni. Mulla alkaa ens viikosta lähtien pyörimään sellanen kombo ku ammattikorkea-työharjottelu-kosmetologikoulu-Pohjanmaa. Mä en vaan voi jättää tota ammattikorkeaa pois. Oon liian kunnianhimoinen jättämään sen. Mulla ei todella siitä oo koulussa käytäviä opintojaksoja kovin montaa jäljellä ja käynhän mä niitä nyt nettiopintoina..Sitte jää vaan harjottelut ja opinnäytetyö. Mukavaa vaan, kun saa suoritettua mahdollisimman paljon!

Mulle ei tällä hetkellä oikeen kuulu mitään. Ollaan käyty joka viikonloppu Pohjanmaalla erinäisten syiden vuoksi. Jani on päässy reeneihin ja yhteen peliinkin. Huomenna me lähdetään taas, hautajaisten vuoksi. Koulussa meillä on ollu ehostusta, täydentäviä kasvohoitoja, asiakaspalvelua..jne. Eli ihan perushommia oon tehnyt. Maanantaina mulla tosiaan alkaa työharjottelu. Se ei sinänsä mua jännitä, koska tulen olemaan myyntitöissä. Aion siis suorittaa työharjottelua maanantait ja tiistait. Loput viikosta oon koulussa. Mutta palaillaan :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä sä käyt tuota Kosmetologikoulua Rovaniemellä? Mä en löytäny siitä amk:n sivuilta tota koulutusta :o http://www.ramk.fi/fi.iw3

-R- kirjoitti...

mihin meet harjotteluun? :) ite oon Kicksissä harjottelus tällä hetkellä :)

Mirka kirjoitti...

Anonyymi: Siis käyn kahta koulua yhtä aikaa :) Kosmetologi koulu on toiseen asteen koulu elikkä Lapin ammattiopiston alla ja sitte ammattikorkeakoulussa käyn matkailua!

-R-: sama paikka :)