perjantaina, toukokuuta 18, 2012

aurinkoa pliis

Toista päivää sadetta ja harmaata Rovaniemellä. Mutta keskiviikkona oli kyllä ihana keli. Aurinko paisto, meiksi istu partsilla ja söin aamupalaa. Meillä oli koulua tänään ekan kerran kahteen viikkoon :) Tehtiin kasvohoidot toisillemma pareittain.. Eli ei mikään kummempi päivä, aika perus. Keskiviikkona oli aivan ihanat juhlat. Oltiin saunomassa amk-luokkakavereiden kanssa, ku puolet mun luokasta valmistuu nyt ja muutenki ku oli lukuvuoden päätös ja kaikki lähtee eri suuntiin.. :) Niin joo, kävin siellä hammaslääkärissä ja mulle ehkä joudutaan laittamaan jotku purentakiskot. Ennen sitä joudutaan kuitenki poistaan kaks viisaudenhammasta jne. Mun pitää myös harjotella aukaseen suuta oikeen.. jännää :D mut joo, eipäs mulla tässä muuta! Palaillaan. -Mirka

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heippa! sulla on hyvännäköset piilarit,voisitko kertoo mistä oot tilannu ja onko kuukausi linssit ja mikä sävy :)

Mirka kirjoitti...

moikka :) oon tilannut varillisetlinssit.com sivustolta, kuukausilinssit ja clorblends brown. Tagista "piilarit" löytyy enemmän tietoa :)