perjantaina, toukokuuta 11, 2012

mun lempparit

Mun lempparit jääkiekon MM-kisoissa Suomen joukkueesta on ehdottomasti Valtteri Filppula ja jo pitkäaikainen parhain suosikkipelaaja Leo Komarov :D MM-kisat on oikeesti parhautta. Jani on ripustanu jo hyvissä ajoin meijän telkkarin yläpuolella olevan taulun PÄÄLLE Jari Kurrin julisteen. Jep. Jani sisustaa. Mun pikkusisko Moona sanoki hyvin, että se on mejän alttari :Dhahah!

Hiljasuus on ollu sen vuoksi, että mulla on ollu järetön stressi. Mun kasvoihinki on tullu näppyjä!! Tosi kivoja stressinäppyjä. No kuitenkin, viime vklp oltiin Pohjanmaalla ja tiistaina mulla oliki pääsykokeet, joten stressiä pukkas, että missä vaiheessa kerkeen vielä loppulukasut tehdä, no sitten ne itse pääsykokeet, auto ei menny katsastuksesta läpi = remonttia, AMK- juridiikan kurssin oppimistehtävä (tarviiko muuta sanoa?), harjottelusuunnitelma kesäksi, kosmetologikoulun kolme esseetä + kaiken kukkuraksi oksennustauti, kuume, pääkipu...ah, jonka seurauksena mun kauan odotettu hammaslääkäriaika piti perua (se leuka jutun tutkiminen). Onneksi sain ens viikolle peruutusajan. En varmaan edes muistanu kaikkia kirjottaa tähän, mutta joo-o. Kiirusta pitää :) Miks mulla käy aina näin huhti-toukokuussa? Viime vuoden huhti-toukokuu oli just samanlainen.. Ei sitä ikinä opi vissiin. Palaillaan! -Mirka

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Mun suosikit on Leksa ja Pihlström! :D

Mirka kirjoitti...

:PP