sunnuntaina, toukokuuta 20, 2012

Take it all

 Moi. Viikonloppu taas hujahtaa ohi hetkessä eikä edes mitään hirveen järkevää oo saanu aikaseksi. Eilen kävin huoltamassa Saaralle ripset ja huomenna huolletaan mulle sitten. Huomenna aamulla myös menen hamppilääkäriin ja multa poistetaan viisaudenhammas (ainakin yksi?). Ja sitten illalla mennään luokan kanssa keilaamaan ja syömään kiinalaiseen (jos pystyn syömään...). Tiistaina mulla on vapaata, mutta en oo vielä suunnitellu mitä tekisin :) Sitte onkin ihan koulua kolme päivää ja viikonloppuna Pohjanmaalle häämeikin tekoon. Täytyy kysyä saanko ottaa sitten kuvia ja julkaista niitä :) 

Mutta nytpäs me aletaanki kohta siivoomaan, käydään nopeesti kaupassa ja sitte onki pronssiottelun aika. Mää en oo hetkeäkään uskonu, että Suomi ois voittanu mestaruuden, joten oon tyytyväinen tähän tilanteeseen :D Kyllä se venäjä on vaan uskomaton, mielettömiä pelaajia ja toivottavasti voittavat mestaruuden :) Toivotaan, että Suomikin voittaa tänään pronssia! -Mirka 

2 kommenttia:

dellu kirjoitti...

käääk, viisurin poisto! millasta oli?? sattuko se hirveesti? mites jälkeenpäin? nimim. ensi viikolla hampipoistoon menijä täydellisessä paniikkitilassa jo nyt :)

Mirka kirjoitti...

nooh:D ei se viisurinpoisto sattunu niin paljo, ku "oikeen" hampaan poisto. Ainaki mulla toi lähti about 10 sekunnissa ku se vähä niksautteli. Kuulu sellai niks naks :P jälkeenpäin turvotusta ja mulla särki sitä, mut ei kaikilla vissiin tuu mitään oireita.. ja syödä, juoda, polttaa ei saa muutamaan tuntiin :)