tiistaina, joulukuuta 18, 2012

Moikkeliskoikkelis!

 Löysin vihdoin sopivan meikkilootan, jota alan nyt täyttään hulluna mielissään uusilla meikeillä... (ihan niinku nuo nykysetkään olis mahtunu tonne). Tein mun lapsuudenystävälle ripset ja kulmat viime viikonloppuna eikä oltu nähty pitkään aikaan :) Oli aivan huippua kyllä! Alin kuva on otettu tänään. Kohta on joulu. Ollaan ostettu joululahjat lukuunottamatta yhtä lahjaa, joka pitää joka joulu ostaa ihan viime tipassa :D Harjottelussa on menny tosi hyvin ja oon tykänny olla siellä paljon. 

Ihanaa kuitenkin, että alkaa myös loma. Joulu on niin mukavaa aikaa :) Tykkään siitä myös siksi, että se on mulle merkkipaalu ku vihdoin tuo kaamos alkaa olla suurimmaks osaks takana ja päivä alkaa piteneen pikkuhiljaa. Tällä hetkellä päivänpituus taitaa olla jotain kahden ja puolen tunnin luokkaa. Pimeys ei vaan oo yhtään mua varten. Oon vaan kauheen väsynyt kokoajan enkä jaksa tehdä mitään. Sitten heti ku valoa tulee elämään niin kaikki onnistuu paremmin ja oon pirteämpi. Mutta nyt aletaan kattomaan Janskun kans salkkarit ja nautitaan viikon vimpasta Rollon yhteisestä illasta :D heips. -Mirka

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mistä toi laukku on?

Mirka kirjoitti...

noita löytyy esim hovimäeltä ym sellasista paikoista :) ihan tavallisten työkalupakkien joukosta :)