maanantaina, joulukuuta 10, 2012

Uus hoodie

Moiks :) Pohjanmaalla oltiin itsenäisyyspäivästä sunnuntaihin. Oltiin eka Alavieskassa, perjantaina mentiin Oulaisiin ja lauantaina illalla Alavieskaan. Janilla oli lauantaina peli ja perjantaina harkat. Tein Janin äitille huollon tossa harkkojen aikoihin ja tuli hyvät pikkujouluripset :) Pelin Janin joukkue voitti 6-3!jee, mutta ei tehopisteitä muruselle.. :( koko postauksen idea oli lähinnä tulla näyttämään mun uusi lemppari huppari. Ostin tän Stadiumista ja tykkään ihan hulluna. Äiti osti tän mulle, kylläkin vähä erilaisella tekstillä, tummansinisenä joululahjaksi. Niin ja harjoittelussa on menny tosi hyvin, oon tehny aika paljo markkinointia. Ja mulla on kestolakat kynsissä ja rakastan tätä sävyä ihan hulluna! Pakko saada näitä itekkii..

Kike anto muutaman pusun..ihana pus
Koulussa oli viimesenä päivänä tylsää, niin tein muutaman lettikampauksen

Automatkakuvia...


Sweet home Alavieska

Meiän hieno joulukuusi :D
Sunnuntaina käytiin pelaan jäkistä Oskun kans
Äitiltä pipareita ja laitoin tollaseen kippoon. Takana tuoksulamppu!

Semmosia pikku kuulumisia :)

Hei ja instagrammissa oon mirrrrka!

Ei kommentteja: