tiistaina, heinäkuuta 02, 2013

la vie est belle

Kävin tänään vihdoin ja viimein hakemassa tuon Lancomen tuoksun La vie est belle. Kauan oon sitä jo tuoksutellu, hamuillut ja nyt, kun mun edellinen lempparituoksu loppu, niin päätin hakea tämän tilalle :) Rakastan makeita tuoksuja ja mun lemppareita on ollu esim. Flowerbomb, Loverdose, Lady Million, Cherry in the air, Euphoria.. :) Kertokaa toki, jos teillä tulee joku uus makea tuoksu mieleen!

Ollaan tällä hetkellä Rovaniemellä ja lähdetään loppuviikosta takasin Pohjanmaalle. Mun kaveri menee naimisiin ens vklp, niin teen hänelle häämeikin. Viime viikonloppuna oli mun serkun häät, joissa tein kaason ja morsiamen meikin. Tollaset jutskat on aina ihan huippu mukavia, vaikka kiireisiä aamuja ovatkin.. Nyt lähden kohta katsomaan mun ihanaa kummipoikaa ja sen veljeä :) Kivaa! -Mirka

Ei kommentteja: