lauantaina, heinäkuuta 13, 2013

Muutama valmistujaiskuva

Tässäpä nyt vihdoin muutama kuva mun valmistumisesta :) Kameraa ei ollu itse tilaisuudessa mukana, että tässä oikeestaan ainoat kuvat mitä sattuu olemaan tällä hetkellä. Alimmainenkin on lainattu mun kaverilta :) Mutta parempi ku ei mitään :P Tuosta alimmaisesta kuvasta näkee vähän tuota mun mekkoa, joka oli turkoosi, olkaimeton ja siinä oli tollanen salsamainen helma. 

Meikin halusin tehdä tummaksi ja vähän kissamaiseksi. Käytin lähinnä kultaa, ruskeaa ja mustaa silmämeikissä. Rusketusta mulla oli kasvoissa jo sen verran, että siihen ei tarvinnu laittaa ku BB-voide + puuteri ja tietysti varjot ja poskipuna. Huulet näköjään unohtunu kokonaan :D Hiukset mulla oli valmistujaispäivänä vähä laineilla, mutta sitten kotona seuraavana päivänä suorina. 

Mun todistus oli just sellanen ku halusinkin ja sain vielä stipendinkin! Oli mahtista kyllä valmistua, mutta muutama asia on mitä jään kaipaamaan; ihanat luokkakaverit ja melkeen jokapäiväset rentouttavat hoidot!

-Mirka

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voisitko tehä videon/kuvasarjan tosta sun meikistä?:) kaunis olet!

Mirka kirjoitti...

kiitos paljon :) voin tehdä kunhan kerkeän!

Henkku kirjoitti...

Voi vitsit ihanan nättinä olit !!