torstaina, elokuuta 15, 2013

Uudet kynnet



Edellisessä postauksessa vilahti jo mun kynnet, mutta ajattelin kertoa niistä vähän lisää :) Mut on totaalisen myyty kestolakoille! Ne on nopeat laittaa, hyvännäköset ja niihin voi tehdä myös ihan mitä koristeluita haluaa. Yks hyvä puoli noissa on myös se, että hauraat omat kynnet kasvaa hyvin eikä tarvi laittaa rakennekynsiä.. Sitte sekin vielä, että ku lähtee lyhyestä omasta kynnestä, nii kerkeää tottua pitempiin kynsiin, ku ne pikku hiljaa kasvaa :) Ja ennen kaikkea parasta on se, että tää on huippu vaihtoehto niille, jotka ei voi pitää pitkiä kynsiä, mutta haluaa pysyvän ja siistin lakkauksen! 

Mulla nää pysyy yleensä 3-5 viikkoa. Riippuu vähän siitä miten oon kohdellu näitä ja oonko pitäny näistä huolta :) Nyt oon pitäny kauan vaikka minkänäkösiä glitterkynsiä, koska ei oo sitte niin tarkkaa millon huoltaa näät.. Sillon ku on kokolakkaus, niin se on pakko käydä huoltaan 3vk kohalla ku oma kynsi alkaa näkyä liikaa tuolta juuresta sitten.. 

Seuraavaksi haluan kyllä jotku neon- väriset glitterit... :D -Mirka

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ootko käyny jonku koulutuksen, vai mistä tilaat kestolakat itselles? :)

Mirka kirjoitti...

Moi!

Oon oppinut kestolakkauksen harjoittelussa ja tilannut kestolakat tukusta itelleni :)

-Mirka

Anonyymi kirjoitti...

Etkö tarvinu maahantuojan koulutusta? Minäki tein harjottelussa kestolakkauksia, mutta en ole löytäny paikkaa, josta sais ilman koulutusta tilata :(

Mirka kirjoitti...

En tarvinut :)