keskiviikkona, syyskuuta 23, 2009

Noitarumpuja, porokellon kalkatusta ja makkaraa

Hellurei. En eilen kirjottanut mitään, koska ei tapahtunut mitään, taaskaan. Mulla on varmaan todella tylsä elämä :D Eilen mulla oli koulua vaan ruokailuun asti eli loppu 11.45, mutta jäin syömään vielä koululle. Sen jälkeen me lähdettiin Annun kanssa venäjän tunnille, mutta kun päästiin sinne niin ne tunnit oltiin peruttu. Kyllä ärsytti.

Sen jälkeen mä tulin kotiin ja me ei tehty Janin kanssa yhtään mitään. Löhöttiin ja möhötettiin ku väsytti. Illemmalla me saatiin vähän virtaa..tai Jani sai. Mulla oli ihan mieletön nälkä ja Janilla ei, niin se paisto mulle patonkia. Sitten illemmalla Janin alko tehdä mieli wurstilättyjä ja meidän piti lähteä _vesisateella_ kauppaan ostamaan tarvikkeita...No joo, käytiin ja Jani teki niitä lättyi. Yritin opettaa sille miten kananmuna rikottaan, mutta sen mielestä "sen tapa" oli paljon parempi. HAHA, no heti sen jälkeen yks kananmuna räjähti sen käsiin ja pöydälle. Nauroin. Tässä muutama kuva eiliseltä:









Vitsi tästä juomasta mun piti sanoa, että ostettiin Janin kans kaupasta myös päärynämehukattia!! Sitä mitä lapsena aina juotiin...tota vihreetä. Vähä oli huippuuu!!!






No tänään mä sitten heräsin kouluun taas aamuksi (klo 8.15). Meillä oli vain kaksi luentoa. Päästin siis taas ennen ruokailua kotiin, mutta kävin toki syömässä (koska se on suhkot halpaa...). Pyöräiltiin siitä sitten Riikalle pissattamaan pikku Aksua, joka teki "ilopissat" heti ku tultiin sinne... Se oli raukka niin innoissaan ettei se muistanu että sillä on pisulihätä ja lirautti pikku lätäkköjä sinne tänne...HAHA söpöö.

No, me sitten lähettiin siitä bussipysäkille ja lähettiin bussilla käymään Napapiirillä (täältä n.10km), koska mä meen sinne Marimekkoon töihin nyt 3vko (alkaa 2.10). Mun piti käydä näyttämässä aina niin ihanaa naamaani ja sopimassa työvuoroista...Työvuorot oli tyyliin "tee miten haluat"- tyylinen..Eli SOPII MULLE! Me sitten kierreltiin Riikan kanssa vielä siellä kaikissa kaupoissa ja mä ostin Marimekosta muuten yhden keltaisen kauluspaidan...Ehkä laitan joskus kuvan siitä..Saa nähdä miten paljon sinne uppoaa rahaa, ku oon siellä joka päivä...:D heh.

No me oltiin Riikan kanssa menossa kattomaan Joulupukkia. Oltiin siinä jo sen ovella odottamassa, kunnes mä huomasin että meidän bussi lähtee 5min päästä. No me lähettiin pinkomaan siitä tuhannen lujaa kaikkien köysien ali ja bussipysäkille päin...KUNNES me huomattiin että se hemmetin bussi lähti liikkelle!!! Riikka lähti täysiä juokseen ja huito hulluna NIIN SE PYSÄHTY ja me päästiin kyytiin.. HAHA voi vitsi ku olisin saanu videoo Riikasta ku heilu sen bussin perässä:D:D:










Tää oli "hauska juttu": RIIKKA RIIKAN KANSSA KUVASSA HAH HAH


Minä astumassa napapiirille...IIK




Japanilaiset otti kuvia tolpista...kiinnostavaa






No sitte kun mä tulin kotiin, niin mä nukuin ja söin ja sitten me lähdettiin Janin kanssa kattomaan RoKin peliä...Mentiin pyörillä ja se on pelkkää ylämäkeä sinne. SIIS JYRKKÄÄ YLÄMÄKEÄ! Mulla on jalat ihan kipeenä ja ku pääsin sillon sinne ylös niin olin ihan maitohapoilla. Takas tuleminen olikin sitten ihan helppoo..(pelkkää alamäkeä). No RoKihan kusi sen koko pelin ja hävisi 7-1. Juu...Niin joo, tuo otsikko tulee sieltä pelistä, kun siellä paukutettiin rumpua koko ajan ja kalkatettiin kelloja ja siellä hais makkara...mäkin söin muuten makkaran!! Ekassa kuvassa kun olin lähdössä sinne:






Tulomatkalta: Jätkänkynttilä-silta..


Erittäin tärisevällä kädellä otettu kuva Rovaniemen keskustasta...



Nyt BB loppu ja Jani kattoo vielä tv:tä. Vois itse mennä kohta nukkumaan..eli Janinkin pitää tulla..HAH. Me muuten ehkä tullaan huomenna pohjanmaalle! Janille tuli hinku päästä jäälle kun käytiin kattoo tuo peli. Juupajuu, JA HEI MÄ SAIN TENTISTÄ TÄYDET PISTEET!! olin ihan et WHAAT ku sain tietää...luulin et se menee ihan päin mäntyä.......okei, mut palaamisiin<3>
Mirka

2 kommenttia:

Maiju kirjoitti...

ei se ollu paha se ylämäki ! : D

Mirka kirjoitti...

no oli se ku veti täysii ;D