sunnuntaina, syyskuuta 13, 2009

Kuksajaiset ja muuta kivaa

Mulla on jääny muutama päivä väliin, niin tässä tulee nyt kaikista päivistä jotain mitä oon puuhaillut...

TORSTAI, 10.9
Oli ihan tylsä päivä. Meinasin kirjoittaa blogiin, mutta sitten tajusin että mistä mä kirjoittaisin? Kun en ole tehnyt mitään. No tein mä jotain...Olin koulussa ja nukuin ja ja hengailin ja kävin Riikalla..Tässä mun päivän asu:



Tässä kuva Riikalta, kun olin laittamassa sille hiuksiin foliot. Perjantaina oli siis kuksajaiset, joten laitoin Riikalle yöksi foliot päähän. P.s oon aika h-e-h-k-e-e...



Illalla ku katoin BB:tä, tein itelleni tällaset kynnet<3



PERJANTAI, 11.9 KUKSAJAISET
Oli siis kuksajaiset. Me päätettiin Riikan ja muiden kanssa, että ei mennä kouluun ollenkaan. Meillä olis ollu vaan yks luento niin whatever. Kun heräsin ja tein aamuhommat niin polkasin äkkiä Riikalle. Siellä otin Riikalta foliot päästä, tein kampauksen ja meikin.. Sitten meikkasin ja laitoin hiukset myös Annulle. Yritin keretä viime tingassa taas lykkiä jotain myös omaan naamaan :D
Juotiin siinä Riikalla muutamat (kello 11-12?? :D:D) ja lähdettiin käveleen vanhalle torille.










Vanhalle torille oli jo kerääntynyt porukkaa kun tultiin siinä yhden aikaan. Sitten saatiin kuulla, että me lähdetään vasta kolmen aikoihin liikkeelle. Siinä me sitten leikittiin kaikenlaisia leikkejä (ja mä voitin mafioson!!!) ja hengailtiin. Mua myös pissatti aika useasti ja piti käydä monesti eri paikoissa pissalla..heh heh
Tässä kuvia:

Minä ja Suvi




Meidän koko matkailun ryhmä



Joni, minä, Anna ja Minna



Meikäläinen nauttii virvoikeitta ;)



Anna luona pissalla. Otin peilikuvan. Anu ei oo oikeesti raskaana vaikka näyttääkin siltä :D Se oli vaan nostanu ton toogan valmiiksi ylös ku oli menossa pissalle :D Eli vas. Minä,Riikka, Annu ja Anu.




Riikka ja Minä



Porukkaa. Eli ylhäällä vas. Minna,Anna,Riikka ja Anu
Alhaalla vas. Annu ja supermiesmeikä.




Minä ja Riikka hississä





Päästiin sitten kolmen aikoihin matkaan eli kiertämään rasteja. Rasteina oli mm. juoksu jossa aina etummaisen käsi meni omista haarojen välistä ja toisen piti ottaa siitä kiinni ja laittaa toinen käsi haarojen välistä ja se seuraava sitte otti siitä ja laittaa toinen käsi haaroista jne...Sit oli et piti pyöriä otsa kiinni kepissä ja mennä esterata ja ja mennä sokkeloo ja vaikka mitä! Sitte me tietysti juotiin yms yms. Me pärjättiin siinä kyllä hyvin, ku oltiin toisia! Tässä kuvia rasteilta:


Minä ja Laura




Minä, Suvi ja Riikka




Minä, Emma, Niina ja Anna







Sitten tulinkin käymään kämpillä vähän syömässä ja kohentelemassa ulkonäköä. Riikka laitto viestin ja sitte taas lähin polkemaan kohti Riikan kämppää. Siitä sitten suuntana oli Onnela ja BILEET. Tässä vähä kuvia....



Tän näkösenä olin lähdössä...






Me _käveltiin_ Onnelaan!!



Onnelasta sitten pari kuvaa (todella hyvälaatuisia...)












Ja jostain ihmeen syystä olin ottanut kuvia, kun olin tullut baarista...eh eh









LAUANTAI, 12.9
Heräsin vasta kahden aikoihin päivällä..Söin..join...söin...join..join siis vettä...söin...kävin lidlissä ja prismassa...söin...siinä se päivä olikin ja NIIN laitoin kuvia kuksajaisista nettiin kaks tuntia. Sitte minä tänään:







PIZZAAAA




Lopuksi kuva musta kun oon ihan naatti. Nyt katon vielä TV:tä ja sit nukkuuuu.

xoxo, Mirka

3 kommenttia:

Aino kirjoitti...

tykkään niin näistä sun teksteistä!!!! ja kuvat on huippuja<3

maiju kirjoitti...

huipun näköne siinä yhesä kuvasa se joku joni : D repesin sille ! : DDd

Mirka kirjoitti...

hahhhaaa jooo kiitos :D yritän aina ottaa mahd paljon kuvia niin kivempi lukee :D joo ja joni on kaikissa kuvissa ihan hömelön näkönen:D