maanantaina, syyskuuta 21, 2009

Vklp: shoppailua, leffoja ja hyvää seuraa

Taas on viikonloppu vierähtänyt. On se kumma miten nopeaa ne aina menee. Tuntuu aina, että siinä kestää sekuntti, kun viikonloppu on ohi. Onneksi nyt seuraavana viikonloppuna mulla on pitkä viikonloppu. Ku meillä ei ole torstaina eikä perjantaina koulua ollenkaan. Tai ois mulla venäjää torstaina, mutta en tiedä menenkö sinne tunnille ollenkaan...Huomenna on myös venäjää, mutta meen vaan ekalle luennolle ja toisella mun pitää mennä tekemään Riikan ja Jonin kans yhtä ryhmisjuttuu... Tässä nyt tulee aika paljon kuvia, joten tekstiä ei varmaan tule niin paljon..





Niin, oon tosiaan kirjottanut jo perjantailta postauksen, mutta sillon illallahan Maiju ja Riku tuli meille. Ne oli ensin menny väärään taloon vaikka piirsin niille hienon kartan! Maiju sit soitti, että onko ne väärässä talossa ku kukaan ei avaa :D hah. No, mutta me sitten vaan juteltiin ja syötiin, katottiin tv:tä. Ku näky koko viikonlopun ilmaseksi kaapelissa maksulliset kanavat! wuhuu. Pojat tykkäs ainaki jääkiekkokanavasta... Pahin tulee kuitenkin tässä: MÄ LÖIN ITSEÄNI...vahingossa...huomaamattani..lujasti..ja sain järjettömän haavaan nenääni. Se oli ensinnäkin aika syvä ja siitä tuli verta ihan kauheesti. Kun se veren tulo sitten loppui mä laitoin siihen laastarin...tässä siitä kuva:











LAUANTAI

No, kun mä heräsin vasta joskus 11 jälkeen, niin Riku ja Maiju oli jo heränny aikoja sitten ja kattonu lastenohjelmia telkkarista. Mä sitten söin ja laitoin itteni ja Maijun myös..päivemmällä joskus yhden aikaan me sitten lähdettiin kaupungille. Maijulla ja Rikulla oli pyörät mukana niin oli helpompi kulkea. Me shoppailtiin kaikkea (mä ostin mm. 2 toppia, neuletakin, venäjänkirjan, toppaliivin...). Sitten tietysti ostettiin kotiin tuliaisia kun Maiju vei ne sitten. Riku vei myös sen pikkusiskoille.

Kun me tultiin shoppailemasta niin oltiin kotona ja alettiin tekemään pizzaa. Maiju ja Riku toi mukanansa pizza tarvikkeita ja muuta ruokaa niin tehtiin sitten niistä kaikkea. Meidän piti turvautua veitsitelineeseen kun ei ollut kaulinta, mutta hyvin toimi ! Illalla me lähdettiin vuokraamaan elokuvaa makuunista ja käytiin pienellä pyörälenkillä ounasvaarassa. Ainiin ja illalla tosiaan tuo mun haava nenässä aukesi uudelleen :(( au au. Tässä kuvia tältä päivältä:































SUNNUNTAI

Riku ja Maiju oli herännyt vielä aikasemmin. Mä en ymmärrä miten ne pysty heräämään niin aikasin, kun me valvottiin niin pitkään...kai se on tää vanhuus jo...heh. No mä jäin sänkyyn vähän pidemmäksi aikaa vaikka Janikin heräsi jo aikasemmin. Me sitten vaan katseltiin telkkaria aamulla (päivällä siis) ja hengailtiin. Riku ja Maiju lähti ostamaan junaliput takasin pohjanmaalle ja mä sillä aikaa meikkasin...

Junamatkalle tarvii tietysti evästä, niin lähdettiin sitten ostaan Rik
ulle ja Maijulle niitä tosta läheltä Siwasta. Ku hoksasin että hitto, eihän isot kaupat ole enää sunnuntaisin auki !! Se on jännä juttu. No käytiin siinä samalla viemässä vuokraleffa takas makuuniin. Me katottiin muuten joku ihan älytön teinileffa...siis tyttöjen leffa... MUN VALINTA hahah. No omapahan oli noitten vika ku anto mun päättää.. Jees. Sitten tultiinkin kotiin ja alkoin tekemään ruokaa, että matkalaiset kerkeis syödä ennen ku ne lähtee. Tein kanaa ja riisiä, kun Maiju halusi. Sitten saateltiin ne juna-asemalle neljän jälkeen ja niitten juna lähti 16.30.

















No kun Riku ja Maiju oli lähteny niin me jatkettii Janin kans suoraa siitä pienelle pyöräretkelle. Käytiin kiertelemässä mm. kirkkolammella. Se on muuten tosi nätti paikka. Tykkään paljon. Sitten meidän lenkki tyssäskin siihen ku mä hokasin että kahvinkeitin jäi päälle. Lähettiin täysii kotiin ja päällähän se oli. MÄ TIESIN!! Sitten me vaan hengailtiin kotona. Mä tein koulutehtäviä mm. yhtä rasittavaa esseetä jota en ole saanu vieläkään valmiiksi!! mun on pakko kirjottaa se tällä viikolla loppuun...

Ihme on muuten tapahtunut: oon alkanut juoda sitruunakivennäisvettä !! Aino ainakin tietää, että tää on ihme...h0h0. No sitten, tossa on kuva mun venäjän kirjoista. Pyysin maijua tuomaan tuon tekstikirjan ku en tosiaan vihtis ostaa kaikkea kahta kertaa. Ostin sitten tuon harjotuskirjan kuitenkin. Sitten sain sen Oskun kirjeen. Vähä se oli ihana ja siinä oli kuva siitä sen ketusta. awwww





















MAANANTAI

Heräsin tänään liian myöhään. Niin...myöhästyin koulusta. Ensimmäinen kerta täällä!! Miettikää...mä yleensä myöhästyn aina koulusta, joka aamu. Menin kuitenkin toiselle luennolle ja sain kaikki kiinni siitä aiheesta (meillä oli siis kaks luentoa jotain tietokonejuttuu). Sitten meillä loppukin koulu vähäksi aikaa. Lähdin Riikan kanssa käymään Prismassa ostamassa sille laskimen. Sitte mä tulin käymään kämpillä ja yritin nukkua ( ei onnistunut..) ja luin ELLEN joka oli kolahtanu postiluukusta tänään. IIH! Jani soitti guitar heroa ku meidän netti teki tilet. Sit mä lähdin Riikalle kun me kerrattiin matikkaa. Meillä oli tänään siis matikan tentti ja se oli ihan easy (aina kun mä sanon näin niin se menee päin honkia)... Sitte näin tietysti aivan ihanaa AKSUa<3>










Nyt mulla on maha vähän sekaisin. Aattelin mennä ottamaan jotain iltapalaa tässä.. Me muuten mennään ens viikon maanantaina Leville koulun kans! Kivaa!!
Sitte meillä on ensviikolla luvassa myös luokan saunailta :)) Nyt tv, ruoka, lepo, suihku, nukkumaan<3>
Mirkanne

Ei kommentteja: