keskiviikkona, joulukuuta 16, 2009

Ihrakerros kuntoon, että tarkenee!

No yks päivä Riikan kans tehtiin vähän juustosarvia (ja syötiin myös kaikki) joihin laitettiin vähä kaikenlaisia täytteitä (kuva alempana).. Jotenkin varmaan aavistettiin tää pakkasen kiristyminen, että rasvakerros paksunis... Ollaan me syöty torttuja ja suklaatakin ja herkkuja herkkujen perään. Mitäs sille mahtaa, jos täällä on kylmä?















 

Meillä on Janin kanssa "pieni" namukuppi, johon me ollaan ostettu nyt joulun alla karkkia...Esim. eilen siellä ei ollu mitään ja pakkasta oli -25..Niin ihana Jani kävi hakeen sinne noita karkkeja, kun mulla oli niin kauhee suklaahimo.
 






 





Eilen, eli tiistaina, oltiin luokkakavereiden kanssa käymässä Uitossa. Nää on viimesiä päiviä ennen lomaa ja täytyhän meidän juhlistaa sitä! Mää lähdin kylläkin aikasin, ku olin niin väsynyt (joskus yhdeksältä jo). Mä en kyllä henkilökohtaisesti kovin paljon pidä kyseisestä paikasta, mutta kyllä se menee ku on parasta seuraa! Muut kyllä oli jatkanut juhlintaa, osa varmasti ihan pilkkuunkin asti. Tänään sitä osaa ei sitten näkynyt koulussa........ Btw, meillä oli _tosi_ tylsä koulupäivä tänään. Pääasiassa turhaa (p****n) jauhantaa. Meillä oli esitelmiä mm. siivouksesta, kylmätekniikasta, talosuojelusta....jne. Meillä oli tuo jälkimmäinen!














Tältä oon näyttänyt aamulla, kun oon verhoutunut about 2 paitaan, huppariin, fleeceen ja toppatakkiin. Lisäksi mulla on ollu kahet legginssit, housut ja Janin jotku jääkiekkolämmittelyhousut :D:D Juu, ei paljon kiinnosta tuo ulkonäkö, jos ulkona meinaa paleltua... Hyvä kun pohjanmaalla oon selvinnyt paksuilla legginsseillä melkeen koko talven, niin nyt on vähä eri meininki täällä Rovaniemellä. Tälläkin hetkellä pakkasta on -19! Tulin äsken Zumbasta, mutta ei tuo tunnu ees enää pahalta niiden -25 päivien jälkeen :))))
 

 


Okey, arvatkaas ku oon innoissani! Nimittäin me lähetään varmaankin perjantaina pohjanmaalle jouluksi... Mulla alkaa koulu vasta 11.1 mutta Janilla alkaa jo muistaakseni kolmas päivä, joten me joudutaan tulla Rovaniemelle jo aikasemmin...Ainiin ja mulle tuli tänään postissa H&M:n paketti, kun tilasin paljettiliivin ja nilkkurit..Tykkäsin niistä paljon :) Me siis lähdetään sen takia vasta perjantaina, ku Janin paketti tulee vasta sillon...huoh. (uusi talvitakki)

Nyt meen vähä makuulle tässä ja leputtelen reisiäni (jotka joutu koetukselle tänään...). NIIN, tänäään alkooo joululomaaaa huomeennnaa eiii tarvvviii mennääää kouuuuuluuunn! jej





(p.s muistakaa kattoo tänään Maria! ;))

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

NA-MIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
Oonki miettiny pitkään, että pitäis tehä joskus ihan ite taikinasta alkaen noita sarvia! Oon kuitenki kääntyny niihin valmispakkauksiin, johon saa ite heittää täytteet . :P

Mielettömän hienot silmälasit!!! <3

Mirka kirjoitti...

Häh, mä en oo ikinä ees tehny sellasista valmispakkauksista....en oo ees tienny et niin voi tehdä:D NOOO,mut noi oli _sairaan_ hyviä!

Ja kiitosta silmälaseista. Ite oon vaan jo vähä kyllästyny niihin :( Eikä ne oo tälleen pakkasella kivat ku ne menee huuruun aina :(