maanantaina, joulukuuta 28, 2009

Jouluterveisiä

Hyvää joulua pohjanmaalta :) Täällä on paaaljon lunta ja vieläkin tyrskyää. Kasoittain suklaata ja lahjoja ympäri taloa ja jääkaappi syöty tyhjäksi jouluherkuista. Tänään kävin ostamassa isomman matkalaukun Rovaniemelle paluuta ajatellen...









Eläimille me laitettiin jouluksi punaiset rusetit :) 

 










 

 





Nää joululomapäivät on menny laiskotellessa.. Lukuunottamatta muutamaa päivää sukulaisten kanssa ja juhliessa mm. joulupäivänä (oltiin Oulaisissa). Eilinen päivä me vietettiin Janin kanssa meidän olohuoneen sohvalla katsomalla leffoja Viasatilta... Ollaan pelattu myös paljon Wii Sporttia... Oli meillä myös salibandyturnaus suvun kesken vanhemmat vastaan lapset. Ja me lapset tietysti voitettiin (10-5 hehs). 

 
 


Jani joulutunnelmissa :D









 



 

Mulla loppu piilarit joulupäivän jälkeen, siksi mulla on monessa kuvassa silmälasit päässä >:( Oottelen tässä, että postista tulis lisää piilareita... Ei ainakaan vielä tänään tullu :( Jani ja Osku on tänään rakentanu jotain jätti-isoa Bionicle- linnaa, jonka Osku sai joulupukilta.. Mää oon pessy pyykkiä ja hengaillu vaan.. Ollu tässä koneella jo kohta 2 tuntia tekemässä tätä :) Nyt lopuksi vielä joitakin joululahjoja! Nää mun kollaasit on nyt vähän tylsiä, kun en millään jaksanu enää alkaa hifistelemään :D 






Jenni onneksi muisti ylläpitää jo mun ensvuoden suklaatasapainoa :)))))))))))) (tai sitte se yrittää lihottaa mua???) Sain siis kymmenen suklaalevyä ;) Nyt me Janin kanssa ollaan Alavieskassa ainakin jonkin aikaa ja odotellaan, että ne mun piilarit saapuu. Sitten varmasti sahataan muutaman kerran tätä väliä Alavieska-Ylivieska-Oulainen. Kotiin päin me lähetään ens sunnuntaina tai maanantaina. Mulla alkaa koulu 11.1, mutta Janilla 5.1. Ei se kuitenkaan mitään, koska aion mennä sitten alennusmyynteihin Rovaniemelle, jos mulle on jätetty enää mitään. Ylivieskassa täytyy vielä ainakin käydä syömässä King Mealissä... Uusi vuosi me vietetään varmaankin Oulaisissa? En oo varma vielä. Nyt meen pelaamaan Wiitä, koska tunnen itteni palloksi, joka on täynnä suklaata. Heippaaa

p.s Mulla on kolmet uudet kengät!













4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei mikä toi sun hiustyylis on? Malli?
Oon katsellu niitä tässä jo hetken verran ja sopii sulle ainakin tosi :) onko kerroksittain vai miten leikatt ja onko sulla joku mallikuva minkä kanssa olet aikoinaan kampaajalle kävellyt? :p

Mirka kirjoitti...

No tota, mulla ei taida olla mitään tyyliä tai mallia :D Oon käynyt kampaajalla joskus aaaikoja sitten viimeksi (eli jotain vuosi sitten muistaakseni).. Sillon niitä ei edes leikattu ku värjättiin vain.

Nykyistä hiusta on leikelly äiti ja minä itse tässä lähiaikoina. Sitä ennen 1,5 vuotta sitten kampaaja-kummitäti..

Jos jotain näistä vois sanoa niin..takaa tosi vähän kerrostettu..edestä vähän enemmän :)))

Tosi selkeesti sanottu, mutta mulla vaan on tällanen pörröpää, joka ei niin tarvi kampaajaa... :D

Riksu kirjoitti...

Hah nuo sun sohvamuikistelukuvat! :DD Taitaa käydä huonosti meidän kuntokuurille ku oot saanu 10 levyä suklaata.... :D

Mirka kirjoitti...

HAHAH :D noku ei osaa olla normaali... NIIN pitää ottaa kahta rankemmin ;) No ei vaa, yks levy per kuukausi vai...hehs