tiistaina, lokakuuta 18, 2011

haaste again

Kiitoksia tästä haasteesta Completely incomplete- blogiin. Tän tarkotuksena on kertoo kahdeksan satunnaista asiaa itsestään ja sen jälkeen haastaa kahdeksan ihmistä... 

1. Nykyään en enää jaksa laittaa mun hiuksia aamuisin
ku ponkkarille ja meikkaanki tosi niukasti. Mielummin nukun vähä
pitempään ku laittaudun kunnolla? Vanhuutta.
2. Laitan aina tekstiviestin. Soitan todella harvoin.

3. Oon hyvä aikatauluttaan itteni todella tiukalle. 
Joskus pitäis vähän höllätä enemmän.
4. Tykkään nykyään juoksemisesta, mutta 
polvi reistaa aina sillon ja pitäis käydä useammin.
5. Tykkään myymisestä ainoastaan silloin,
jos tunnen tuotteen todella hyvin.

6. Mun ripset on tällä hetkellä kippuralla
epäonnistuuneen permanentin takia.
7. Jani tekee useemmin ruokaa kuin minä.

8. Musta tulee taas kummitäti ja oon innoissani!!

ja haastan kaikki teidät, jotka luette tätä tällä hetkellä ;)

2 kommenttia:

imlacking kirjoitti...

Mä laitoin ennen aika paljon tekstareita, nykyään aika harvoin. Silti tuntuu, että puhelinlaskut on välillä aika isoja. Joskus aikoinaan tuli usein soitettua porukoille hälyjä (että ne sit soitti takas), mutta kyllä nykyisin soitan niille ihan oikein.

Mirka kirjoitti...

heh.. jep sellasta se on :) mun laskut on aina aika pieniä :D