tiistaina, lokakuuta 25, 2011

uusia pieniä juttuja

Muutama juttu mitä tässä viime aikoina oon hommannu :) Make up storelta tuo mixing liquid.. esim. luomiväriin sekotettuna saa kivoja rajausvärejä! Sitten Kicksistä hiuspanta, jossa on "kukka". Tykkään siitä tosi paljon. Noi korvikset on sitten H&Mltä ostetut (?) ehkä.. En muista enää! Ja kello on Asokselta, ja se on edelleenkin kultasepänliikkeessä lyhennettävänä... Mun piti hakee se maanantaina mut on ollu vähä hektistä tää meno. Huomenna varmaankin saan sen..

Oon taas niin aikatauluttanu itteni etten kerkee edes syödä päivän aikana :/ Siis munhan piti tehdä harjotteluu aina maanantaisin ja tiistaisin, mutta kaikkien opettajien kokouksien ja luokkatilojen muutosten vuoksi, meillä on siirretty jotain tunteja niille päiville.. Kiva ylläri siis mulle, jolla on jo tarkasti määritelty aika, jolloin harjottelu pitää suorittaa. Siis esimerkiksi tänään oon ollu 8-10 koululla, 10-12 harjottelussa, 12-16 koulussa ja 16-18 harjottelussa. Enkä voinu syödä oikeaa ruokaa missään välissä. Kahvia pikasesti hain aina jostakin ku vaan kerkesi ja yhen leivän söin ku ajoin autolla tota väliä. Niin turhalta, ku noi parin tunnin harjottelupätkät kuulostaakin, niin mun on pakko tehdä niin.. Pakko saada tunteja vähemmäksi aina, ku mahdollista. 15.11 pitäis olla 124h pulkassa. Stressi pukkaa päälle, kun pitäis palauttaa ens viikolla 2 laajaa tehtävää kosmetologikouluun ja yks ammattikorkean puolelle. Huomenna aamulla aion ottaa niin rennosti ku vaan voi, ku ykköset tekee meille jalkahoidot! Ihana rentoutumishetki siis tiedossa..ja nukun heti koulun jälkeen hyvät päikkärit ja sitte alan jatkamaan tätä paahtamista. Kyllä tää ahertaminen joskus vielä palkitaan :) - Mirka

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä Mirksu! Oot ollu tosi ahkera :)

-R