maanantaina, lokakuuta 17, 2011

haaste nro.1

Mulle alko näitä haasteita pukkaamaan, niin tehdäämpäs heti yksi alta pois. Elikkä kiitoksia tämän haasteen antajalle Mintulle Royaliste-blogista :) Tarkoituksena on siis kiittää haasteen antajaa ja sitte levitellä tätä haastetta eteenpäin. 
1. Suosikkiväri: vaaleenpunanen, valkonen
2. Suosikkieläin: Koira ja kissa
3. Suosikkinumero: 4
4. Suosikki  juoma:
Appelsiinimehu, latte, Mountain dew ja karpalolonkero
5. Facebook vs. Twitter: Facebook
6. Intohimoni:
kosmetiikka, vaatteet, kengät, juhliminen, helliminen..
7. Saada vai antaa lahja:
Lahjan antaminen on oikeen mukavaa. Annan aina välillä
lahjoja huvikseni. Varsinkin mun kummitytölle ja parhaille leikkikamuille (lapsille). Pikkusiskoille vien mun vaatteita ja kenkiä ja Janille aina joskus
jotain yllärijuttuja. Haluisin saada kyllä itekki jotain kivoja yllätyslahjoja.
8. Suosikkikuvio: kaippa se sydän on tai sit joku timantti hah
9. Suosikkiviikonpäivä: Lauantai ja ehkäpä tiistai?
10. Suosikki kukka:   
En oo kauheen hyvä näissä kukka-asioissa. Mulla on ainoostaan
tollanen onnenbambu ja S:ltä saatu synttärikukka (en tiedä nimeä..se on 
kohta kuihtunu). Mutta ehkäpä Orkidea, jota en kyllä ikinä
voi kotiuttaa, ku se menis heti iha huonoks :(
Minäpäs haastan sitten:
ja kaikki muutkin, jotka haluaa tehdä tän!
Ollaan Rovaniemellä nyt. Tultiin tänne eilen illalla :) Tänään olin harjottelussa ja oli tosi mukavaa. Oon jotenki jo tottunu tohon hommaan ja tykkään myymisestä. Lauantaina olin muuten juhlimassa Oulaisissa! Pitkästä aikaa Riian kans ja oli mukavaa ku I oli messissä ja M myös :) Jennillä oli töitä, niin se ei voinu lähtee.. Meillähän on tosiaan nyt syysloma ja lähdetään keskiviikkona takasin Pohjanmaalle..Jani pääsee enemmän harjotuksiin ja näkee pikku Oskua.pusii, sitä on kauhee ikävä! Mut nyt näyttäis kokkailut olevan valmista, niin ei muutaku syömään kultsin tekemää ruokaa :) -Mirka

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

*pikkusiskOLLE

Mirka kirjoitti...

oisko joku katkera siel häää:D