keskiviikkona, joulukuuta 07, 2011

joulu tulee sittenkin...

Ihanaa. Alkaa jo vähän tuntumaan, että joulu on jopa tuloillaan - tuli lunta vähäsen :) Mitäs tänne kuuluilee? Pidennetty viikonloppu Pohjanmaalla takana. Janilla oli peli lauantaina ja oli aivan mahtava ottelu kyllä! Janin joukkue oli 4-1 tappiolla ja sieltä nousivat 9-5 voittoon. Kolmas erä meni Janin joukkueelle 7-1 :) Janskukin sai tehtyä maalin 5 sekkaa ennen toisen erän loppua ja oikeestaan se maali oli nousun kannalta erittäin tärkeä! Äiti, iskä ja Oskukin oli kattomassa peliä ja Osku mahtavasti tuuletteli ku tuli maaleja:D Pleksit jytisi vaan, ku se hakkas!hah. Lauantaina mentiinki sitte mun kotona käymään ja sunnuntaina Oskun harkkoihin :) Maanantaina tultiinki sitte Oulaisiin takasin ja tiistaina lähettiin ajeleen Haaparannan kautta Rovaniemelle :)

Oon paketoinu lahjojaki ja oon melkeen ostanu jo kaikki lahjat :) Haaparannasta tuli ostettua kahet matalat talvikenkulit itelle. Oli yhet ihan kivat korollisetkin, mutta aattelin tällä kertaa jättää ne sinne.. Sitte tietysti Ikeassa käytiin ja osteltiin kaikkea pientä ja siro vaaterekki. Karkkia pitää myös aina hakea, koska ilmakuplasuklaata ei enää saa Suomesta :( No nyt mulla on onnellisesti sitäkin. Mulla on nyt kivat kynnetki :) Tollai perus ranskikset ;)

Tänään tuli mun tilaamat kasvojenhoitotuotteet Yon-Kalta ja käytiin sitten Janin kans kaupassa ostamassa näille parille päivälle ruokaakin :) Perjantaina taas lähemmä siis Pohjanmaalle. Hyvää joulun odotusta! -Mirka 

Ei kommentteja: