lauantaina, joulukuuta 17, 2011

Karhu nukkuu

Jani sano mulle äsken, että: "kirjota vaikka sitä blogias, niin mää nukun vähä aikaa..". Äsken alko kuulumaan örinää ja sen jälkeen söpöä tuhinaa. Tuli uni. Eihän meidän ois tarvinukkaan mennä nukkumaan, ku kello on yksi yöllä? No, pitää herättää se kohta ja pyytää siirtymään tonne sänkyyn nukkumaan. Mä en kuiten oikeen jaksa sitä kantaa silleen söpösti sylissä niinku pikkulapsia kannetaan, ku ne nukahtaa autoon tai niinku meidän Osku: ruokapöydän ääreen, ku on syömässä. 

Oon tänään paketoinu lahjoja, siivonnut, kattonu ampumahiihtoa ja käyny kahteen kertaan kaupassa. Tehtiin Janin kans ruuaksi tänään tonnikalasalaattia ja ruisburgeria. Oli tosi hyvää :) Huomenna mulla on suunnitelmissa tehdä pipareita (vain vähän, että keretään syödä ne alkuviikosta), torttuja, koristella piparit, siivoilla ja kuunnella joululauluja.. Ehdotin Janille, että eikö ois söpöä, jos jouluvalojen hämyssä ja kynttilöitten ympäröimänä laitettais joululaulut soimaan, leivottais pipareita essut päällä, tehtäis torttuja ja koristeltais niitä pipareita ja kaikkea ihanan jouluista! Tais olla vähä liian hömppää, ku ei kuulemma tosiaankaan tehdä niin :D No onneks mää voin! -Mirka

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

On siinäkin mies kun ei piparin kuorruttaminen kelpaa! Ei tainnu ymmärtää ihan sitä sun oikeaa pointtia ;) hehe olinpa hauska :D

No ei, mutta tuo meikän ukkeli kyllä tekis mun kans noin, eikä tarttis edes pakottaa. Kyllä tuo sunki ukko suostuu vielä. Kysyt vain uudestaan että etkö oikeasti tosiaan halua kuorruttaa MUN PIPARIA? Ja silleen vink vink :D Ja sitten ku suostuu niin alatte vain kuorruttaan sitä oikeaa piparia :D Hehe julmaa huijausta...

Mirka kirjoitti...

hah hah:) en ihan sitä tarkottanu kuiten noin :)

Heidi kirjoitti...

vitsi että on ihana huivi!

Mirka kirjoitti...

se on!