sunnuntaina, maaliskuuta 11, 2012

Hiihtolomalta palattu

Kuva viime keskiviikolta
Hiljaiselo johtuu siitä, että oon ollu viettämässä hiihtolomaa! Nyt tänään tosiaan tultiin tänne Rolloon. Voidaan vähä aikaa levähtää ennenku taas arki alkaa! Valitettavasti se alkaa heti maanantaina, koska oon jo koko viikon ajan stressannu miten paljo mulla on kaikkea tehtävää/kirjotettavaa. Mun pitää tehä sitä meikkiportfolion kirjallista osuutta, ravinto-opin ruokapäiväkirja- tehtävä, erikoiskasvohoidon tehtävä, temperamentti opintojakson oppimispäiväkirjaa ja tehtäviä ja korjata esseetä, lukea ruotsin tenttiin ja ja ja ja kaikenlisäksi vielä hakea uuteen kouluun :D No ompas mulle kaheks päivää tekemistä ainakin. Unohin vielä varmasti tosta listasta jotain elintärkeää...

No joo, mutta nyt jatkan leffan kattomista. Oon tulossa myös sairaaksi - pää on täynnä räkää. Maanantaina pitäis lähtä myös Jessikan kans baariin, ku se täyttää 18! Saapa nähdä mitä tästä nyt tulee :D Myöhemmin sitte laittelen (kun en jaksa tehdä enää koulutehtäviä) lisää noita vähäsiä kuvia hiihtolomalta. Morjesta! -Mirka

2 kommenttia:

veera kirjoitti...

Hei, ihan uteliaisuudesta kysyn että aiot ilmeisesti jatkaa opiskeluja vielä tän kosmetologin tutkinnon jälkeen? Minnepäin? Ite pääsin lukiosta vuosi sitten ja nyt ois kova halu suunnata yo-pohjaseen kosmetologikoulutukseen :>

Mirka kirjoitti...

No siis mähän oon ikuinen opiskelija :D Opiskelen varmaan 50-vuotiaanakin vielä, ku haluan niin paljon opiskella kaikennäköstä. Nythän oon tosiaan kosmetologikoulussa ja siellä matkailupuolella ammattikorkeassa. Kosmetologikoulusta valmistun 2013 keväällä ja sitte siitä puol vuotta/vuosi niin olis tarkotus saada restonomi paperit ulos.

Nyt haen joka kerta kun vain mahollista Yliopistoon luokanopettajaksi, ku se on aina ollu mun unelma-ammatti :) Ja sitte jos pääsen niin siirrän alotusta syksylle 2014.. Tietty olis makee opiskella myös maskeerausta ja parturi-kampaajaksi ja ja ja sitte tuo kauneudenhoitoalan ammattikorkeakoulututkinto eli estenomi kiinnostais, jos saisin tsempattua itteäni lukemaan kemiaa enemmän.. :D Sitte fyssari ois kans oikeenki mukavaa!

Mutta lähetään nyt sillä, että haen tosiaan sinne luokanopettajaksi :D Suuntana Rollo, Oulu, Jyväskylä...ööö Mistä sitä tietää, että mihin tää elämä vielä vie mennessään, mutta mahdollisuuksiahan on hurjana!

Ja suosittelen kyllä sulle kosmetologiopintoja! Oon itekkin lukiopohjasessa koulutuksessa :) Tässä ainaki yks postaus hakemisesta tonne kouluun, jonka oon tehnyt http://mirrrrka.blogspot.com/2011/01/answer.html :)