sunnuntaina, huhtikuuta 29, 2012

don't you remember?

Moikkamoi pitkästä aikaa! Empäs tiedä ees mistä alottasin, ku on vierähtäny taas vähän aikaa viime postauksesta. No tuota tuota, sain ehostuksesta K3! Jes, mun kolmosrivi siis pysyy vielä kuosissaan :) Meillä on koulua tälle keväälle jäljellä enää 7 päivää!!! Woot? Just äsken laskin ja totta se on. Meillä on kaikkia tunteja korvattu tai siirretty ja sitte on itsenäisiä päiviä. Eipäs mua haittaa ;) Pääsykokeisiin luku on erittäin huonossa jamassa. En oo jaksanu lukea, vaikka oikeesti pitäis. Mulla tulee taas paniikki viimesillä hetkillä ja alan lukeen ihan tajuna - no kukin tyylillään. Miksei noi vapaat voinu sijoittua nyt ennen pääsykokeita? Kesän oon menossa Pohjanmaalle. Se asia varmistu tässä hiljattain. Ripsiä oon tehny jonkun verran:) Se on mukavaa hommaa kyllä! Eilen olimma juhlimassa Saaran ja hänen miehen tupareita ja oli muksua. Huomenna on vappu ja menemmä grillaan yhelle kaverille! :) Leuasta ei oo vielä enempää tietoa, ku vasta sitten ku oon käyny siellä hammaslääkärissä toukokuussa.. Eipäs muuta! Hyvää vappendaalia! -Mirka

Ei kommentteja: