torstaina, syyskuuta 06, 2012

kuulumisia


Mun lemppari hajuvesi Loverdose
Kämpän olohuone oli tyhjä, ku perjantaina lähettiin Pohjanmaalle
Niin söpö pieni pallero..
Osku ja Oskun huiput leikit
Menossa Pohjanmaalle
Viime viikolta
Kikellä on kova homma olla äiti
Toissa päivältä. Näyttää niinku mulla ois lyhyet hiukset. Passaisko?
Sunnuntaina sateisesta Ikeasta lähti mukaan olohuoneen uudet kalusteet
Pienistä söpöläisistä on sata kuvaa.. :)
Mun synttärinä haettiin pizzat :D
Minä eilen
Ripsulaiset
Tämän päivän ruoka!

Ihanaa, kohta on taas viikonloppu! Ja tällä kertaa emmä lähde edes Pohjanmaalle, vaan saadaan rentoutua ja nukkua pitkään kotona, täällä Rollossa. Meillä on ollu kämpässä hirveä sekasorto, ku vaihdettiin sitä sisustusta - ja on edelleenkin. Mun vaatteita on sikin sokin (joka ei sinänsä liity tähän operaatioon, vaan siihen etten oo jaksanu purkaa laukkuja....) ja parveke täynnä pahvia, joka odottaa viemistään kierrätykseen. Meillä tulee siis olemaan toivottavasti tilavamman näköinen olohuone ja ennen kaikkea siistimpi. Laitan kuvaa, heti ku tää on valmis. 

Tällä viikolla koulussa meillä oli maanantaina kidutusta. Eli se on mun termi karvanpoistolle, koska se sattuu mulla niiiiiiiiiiin hulluna. En kestä sitä. Tiistaina oli mun synttäripäivä ja mitenkäs muutenkaan olisin halunnut sen päivän viettää ku ilta-asiakaspalvelussa koulussa :)) Illalla haettiin Janin kans pizzat ja siinäpä se sitte oliki. Keskiviikkona meillä oli itseopiskelupäivä koulusta, jollon meidän piti kotona tehdä opinnäytetyöstä aiheanalyysi. Tekasin samaan syssyyn sitten ammattikorkean harjotteluraportin. Enää ei tarvi ku skannata sinne amk:hon tuo mun työtodistus. Meidän skanneri ei toimi, joten se täytyy tehdä koululla. Saa nähdä millon sen saa sitten aikaseksi... Tänään meillä oli koulussa kasvohoitoja. Tehtiin sellaset kemialliset kuorinnat (happokuorinnat) ja meni päivä kyllä suhkot nopeaa. Huomenna meillä on koulussa asiakaspalvelua..JIPII.

Viikonlopun suunnitelmiin ei oikeestaan kuulu muuta, kun että sais nää omat ripset huollatettua, siivottua ja mietittyä ison kasan tavaraa kirpparille. Oon miettiny, että joko vien varastotielle tai sitte sinne Vintikkiin. Taidan kääntyä jo pikku hiljaa Vintikin puolelle, koska oon kuullut siitä niin paljon hyvää ja se näyttää siistiltä paikalta :) Ilmottelen sitten tännekkin pöydän numeroa sun muuta! 

Kivaa viikonloppua kaikille! -Mirka

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Suosittelen Vintikkiä! :) tosin en tiedä vielä onko tavaroita varastettu ja jos on niin minkä verran. :) mutta kiva ja siisti kirppis ja paljon käy porukkaa :)

Mirka kirjoitti...

oukkei :) kiva kuulla! no ei se pikku varastelu haittaa, ku noista mun tavaroista kuitenki pyrin ja haluan eroon.. :D mutta kohtuuden rajoissa kuitennii!