tiistaina, syyskuuta 25, 2012

Tiistai

Meillä on tällä viikolla peruttu yhden opettajan tunteja, ku hän on sairaana, joten meillä on ollu maanantai aamu, tiistai aamu ja huominen sitten myös "vapaata". Tietysti saatiin iso kasa tehtäviä :)) No mutta eilen sai tosiaan nukkua pitkään ja me oltiin maskeerattavana parturi-kampaajilla. Ne harjotteli kaikkia haavoja yms. 

Tänään sitten menin Saaran, minimiehen ja Ä:n kanssa enkelikirkkoon aamulla. Oli aivan ihana käydä siellä vaikkei se kauan kestänytkään. Ä oli pukeutunut söpöksi pikku enkeliksi ja pikku enkelit laulo siellä edessä yhden laulun.

Kirkon jälkeen käytiin vielä Gigantissa ja katoin lapsia sen aikaa, ku Saara kävi siellä vaihtamassa jonku tuotteen. Sitte Saara heitti mut kotiin. Kotona jähmetyin koneelle vaikka mun piti syödä. Yhtäkkiä huomasin, että kello on niin paljon, että pitää lähtä pyöräileen. Oon nyt pyöräilly kouluun eilen ja tänään, koska meidän autossa on joku osa rikki enkä uskalla ajaa sillä hirveesti, ku Jani on siellä harjottelussa ja jos se kosahtaa niin oon iha yksin! Tässä oon lähdössä kouluun:
 Meillä oli koulussa ehostusta tänään. Tehtiin syksyn trendimeikkejä. Onneksi olin tutustunu jo niihin aikasemmin, nii oli ihan helppo alkaa tekemään. Tein yhdelle mejän luokkalaiselle sellasen vihreä-violetti-metallinhohto smokey-eye meikin :D Tosi hienosti selostettu :D Enkä tietenkään muistanu ottaa kuvaa. No mulle tehtiin sellanen harmaa meikki ja se oli melkeen mun näkönen, mutta korjailin sitä vähä enemmän sitte mun näköseksi ku pääsin kotiin :) mm. luomivärit ja rajaus enemmän kissamaiseksi ja sisärajat yms.
 Tein eilen muuten jo valmiiksi joitakin tehtäviä; käyntikortin ja myyntiesitteen. Sitte luin sähköpostin ja huomasin, että AMK-tehtävän palautus samana päivänä, joten aloin vääntään sitte sitäki. Tänään sitte vielä viimeistelin sitä tehtävää ja palautin sen... Ei se varmaan haittaa, jos päivän myöhässä tuleepi. Illalla menin sitte käymään vielä Saaralla iltakahvilla :) Siinäpä alkuviikon kuulumisia! Noitten kahen pyöräilypäivän jälkeen mun kurkku on ihan mielettömän kipeä :/ inhottavaa, en halua tulla sairaaksi... Pitää yrittää parantua :D Kuuluillaan! -Mirka

Ei kommentteja: