sunnuntaina, syyskuuta 23, 2012

Vklp

Jani tuli perjantaina 17.30, lähdettiin ajamaan Pohjanmaalle
noin klo 18. Oli ihan mahtavan näkönen taivas ja onneksi alkumatkasta
 ei ollu vielä pimeää. Matkaeväänä mulla oli Danonino- jogurttijuomaaa! Nam.
 Lauantaina meikkailin aamusella, olin mun "omilla silmillä" eli sinisillä,
 ja lähin sitten mun serkun vaimolle, ku Jani lähti hallille ennen peliä.
 Menin kattoon Janin peliä Viivin kans. Ne palas kuurojen maajoukkuetta 
vastaan. Ihan mielettömiä pelaajia kyllä tossa maajoukkueessa! Respect!
 Pelin jälkeen lähettiin Alavieskaa kohti King Mealin kautta.
Alavieskassa meitä odotti maailman söpöimpiä ihania vauveleita.
Ne osas jo murista ja ne taapersi pitkin poikin lattioita jo :D
Oskulla oli ollu myös kauhee ikävä ja se oli ihana nöpönen! 
 Tänään sitten matka alko kohti pohjosta päiväsellä, koska Janin piti
keretä tosiaan bussiin, joka lähti ilta 8 vielä pohjosempaa. Oli kyllä jo 
ihanaa ruskaa joka puolella ja tosi kaunista. Muutama poro nähtiin! Mistä 
niitä nyt sikiää, ku normaalisti en ikinä näe niitä :D
 Semmonen viikonloppu tällä kertaa näin lyhyesti kerrottuna!
Oli kyllä ihanaa käydä, ku edellisestä kerrasta oli jo aikaa jonku
verran. Mulla oli jo niin ikävä Oskua ja noita koiravauvoja..
Laitan videota noista vaaveleista heti ku saan ne koneelle :)
-Mirka

Ei kommentteja: