torstaina, toukokuuta 23, 2013

Meikitön

Oon ollu nyt monta päivää ilman meikkiä :) Ihan kivaa vaihteluakin siihen ainaiseen meikkaamiseen. Vähä on tullu kasvoihinki brunaa. Tietty mullahan on ripsienpidennykset. Meillä oli koulussa vaihtopäivä eilen parturikampaajien kanssa. Värjäsin aika vasta mun hiukset niin ei alettu sitte enempää värjäilemään. Tehtiin mulle ensin hiuspohjahoito, jossa laitettiin sellasta savia sisältävää ainetta koko päänahkaan ja annettiin vaikuttaa jonki aikaa. Se hillitsee just talin tuotantoa, joka on kyllä just passeli mun rasvottuvalle päänahalle. Samalla laitettiin latvoihin vaikuttaan myös colormaskit ja tehohoitoaineita. Sitte pestiin kaikki pois ja A teki mulle vielä kivat laineikkaat kiharat lopuksi. Hiuksista tuli ihan mahtavan tuntoset ja päänahka tuntu raikkaalta pitkään. Ainiin leikkattiinhan me myös näitä hiuksia; kerrostusta kunnolla et kiharat näyttää valmistujaisissa kivoilta :)

Huomenna lähemmä Pohjanmaalle :) Kivaa viikonloppua! -Mirka

Ei kommentteja: