tiistaina, toukokuuta 14, 2013

Tumma tukka

Nyt on taas tummaakin tummemmat hiukset :) Värjäsin hiukset tosiaan viime viikonloppuna ku juurikasvu oli jo jotaki järkyttävää. Pitäis vielä pidennykset värjätä. Nää kuvat on nopeesti napsastu äitienpäivänä. Edellisenä iltana leivoin äitille kakun ja äitienpäivän aamuna koristelin sen ja vietiin aamupala sänkyyn isin ja Oskun kans :) Äiti sai lahjaksi uuden pyörän! Mentiin käymään sitten mun mummulla Alavieskassa ja Janikin tuli sinne Oulaisista sitte jossakin vaiheessa. Sitte ku päästiin sieltä nii pakattiin auto ja lähettiin kohti Oulaista; moikkamaan Janin äitiä ja sitten mun toisen mummun luo Oulaisiin. Lähettiin sieltä suoraan sitte ajeleen Rovaniemelle. Meillä oli se yks kisulikin kyydissä, joka tuotiin tänne Rolloon mun kaverille. Onneks kisuli nukku nätisti mun sylissä koko matkan :)

Nyt meillä onki ollu koko alkuviikko koulua. Tänään lilluin aamulla mm. kahdessa ammeessa. Toisessa tuli sinne veteen musiikin mukaan valoja ja toinen oli vesihieronta-amme. Mulla tuli siinä hieronnassa niin oksettava olo, pääkipu ja huimaus että oli pakko lopettaa se kesken. Sen jälkeen mulla on ollu koko päivän ihan sairaan kipeä pää.. :D No siitä on selvitty ja nyt ollaan katottu MM-kisoja ja Euroviisuja! Palaillaan :) -Mirka

Ei kommentteja: