maanantaina, toukokuuta 06, 2013

Tän päivän naamalaama


Ja tosi hieno sotku takana.. Aattelin vaan kuvata nopsaa mun tän päivän meikin, joka oli ihan kivis :) Piristeenä kirkas pinkki huulipuna (vähä kulunut jo kuvassa kyllä :D), joka sopii mun mielestä kaikille tummahiuksisille ihan sairaan hyvin! Vaaleilla tulee ehkä pikkasen itellä ainaki Barbi-fiilinki, jos kyseessä on siis ihan tällanen kirkkaan pinkki huulipuna.. :P Mun decoltee on muuten ihan samanvärinen ku kasvotkin, se vaan jostain syystä valottu tolleen :) 

Me ollaan keskiviikkona lähdössä jo Pohjanmaalle. Jej! Mun pikkusiskolla on synttärit ja tietysti sunnuntaina on äitienpäivä. Tuodaan sunnuntaina mun kaverille tänne se kissanpentu. Toivottavasti se ei kakkaa mun syliin :D Huippua muutenkin ku on alkanu MM-kisat. Me käytiin ostaan se kanavapaketti, että näkyy kaikki pelit. Mukava katella muitaki pelejä ku Suomen :) Toivotaan, että pelit menis hyvin! -Mirka

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Miltä merkiltä tuo ihana huulipuna on? Just semmonen, mitä mie olen kauan metsästäny!

-Ella
http://eelberi.blogspot.fi/

Mirka kirjoitti...

Sensai :)