keskiviikkona, toukokuuta 19, 2010

I have missed things but I'm feeling good


Tuossa muutamisen kuvaa mitä oon puuhaillut viime aikoina. Lähinnä ottanu siis aurinkoa. Ruokakuvat on sunnuntailta, kun eihän me nyt saada tollasia herkkuja syödä >:( Kitarallakin oon soitellu pitkästä aikaa ja lauleskellu.

Oikein ihana päivä tänään. Aurinkoinen js vihreä. Meillä oli tentti tänään :) Meni ihan hyvin siihen nähden mitä luettiin (ei yhtään). Huomenna on taas tentti, mutta enkusta. Vielä neljä yötä, että nään Janin. Kuuntelen rakkauslauluja ja mietin mun pientä, joka on niin kaukana etten kestä :(( Mmh...

MMM

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

lol :DDDDDDDDDDDDDDD

Mirka kirjoitti...

ai sekö on hauskaa, että mulla on ikävä janskuuuu :P minkäs sille mahtaa, ku oon tämmönen hellyydenkipeä :D

Neiti P. kirjoitti...

Hihi oli kiva ilta sillon ku soittelit kitaraa ja lauleskeltiin. <3

Mirka kirjoitti...

hihi niiiiii oliii :P

Liisa kirjoitti...

Mahtavan näköinen tuo värikäs toppi! Mistä olet sen hankkinut? :)

Mirka kirjoitti...

Liisa, se on Asokselta :)