sunnuntaina, marraskuuta 08, 2009

elämää ei sen enempää

On ollut aika rentoa, kun ei ole ollut koulua. Keskiviikkona siis Jenni saapui Rovaniemen juna-asemalle klo. 22.46 :) Mulla oli torstaina koululla harjoittelujakson päätöstilaisuus ja siellä oli tosi mukavaa. Tarjolla oli mm. glögiä ja pipareita sinihomejuustolla :) nam. Valitettavasti mulla ei ollut kameraa torstaina mukana, joten sieltä ei oo kuvia..(joka on todella outoa, koska mulla on aina kamera mukana). Tässä muutama kuva kuitenkin keskiviikolta:




Tein lättyjä Jennille (ja mulle ja Janille), kun se tuli.. Sillä oli nimittäin nälkä :)













Perjantaina me lähdettiin Jennin kanssa päivällä kaupungille shoppailemaan ja siellä vierähtikin se 4 tuntia kauppoja kierrellen :) Mun mukaan lähti mm. mustat housut, musta paita, sininen mekko, ripsiliimaa yms. Ehkä laitan kuvaa joskus ku kerkeen ;) Tässä muutama kuva shoppailusta:













Kerron myöhemmin sitten perjantai- illasta :) Me syötiin just Janin kanssa salaattia (nakki,makarooni,juusto,kurkku,tomaatti + kastike, että ei mitään kevyttä kamaa..haha). Riikan kanssa meillä alkaa huomenna kuntokuuri! Siitä myöhemmin lisää :)

Nyt relax. Huomenna ei oo koulua. Oon myös alkanut kutomaan...


XOXO, mirka

2 kommenttia:

äiskä kirjoitti...

Moikka!!!
Mitäs siellä syntyy, meinaan kutomalla. Tuletteko tänne nyt viikonloppuna? Mä ja Osku ollaan kotona, ku Oskulla oli sunnuntaina illalla kuumetta 38,5. Tänään maanantaina ei ole vielä ainakaan ollut kuumetta, mut saa nähdä sit illalla. Huomenna mulla on vapaapäivä. Olemme siis vielä huomenna kotona. Ykassa on epidemia sikaflunssasta. Ykassa on tänään annettu piikit riskiryhmille. Sepon Marja kuuluu niihin. terkkuja äiskä

Mirka kirjoitti...

lapaset tällä hetkellä... ei me tulla nyt ku me tullaan varmaan 27 päivä ku on lauran 18v synttärit :)