torstaina, marraskuuta 26, 2009

Pikkujouluja!

Moi. Tällänen pikanen postaus meidän matkailijoiden pikkujouluista :) Me lähdetään huomenna Alavieskaan eli kotiin pohjanmaalle ja 1. En oo pakannut 2. Mulla on univelkaa ja oon vieläkin hereillä ja 3. Meidän juna lähtee aamulla.... No kuitenkin, me siis tiistaina oltiin tyttöjen kans meillä (pidettiin ns. tyttöjeniltaa) ja lakattiin kynsiä, tehtiin kasvonaamiot ja nypittiin kulmat yms. Meillä oli Riikan leipomia porkkanasämpylöitä nam.

Image and video hosting by TinyPic


Emma hiero vähän mun hartioita, jotka oli _todella_ jumissa. Mulla oli kuulemma kaksi selkärankaa.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mun kynsistä tuli tän näköset, ku testasin niitä Konad-juttuja!

Image and video hosting by TinyPic


Keskiviikkona meillä oli heti aamusta koulua klo 8.15 ja loppu neljän maissa :) Meillä oli atk:sta esitelmiä ja me saatiin Riikan kans 5, eli täyet! Whuu

Image and video hosting by TinyPic

Koulun jälkeen me lähdettiin suoraan melkeempä meille laittautuun pikkujouluihin, jotka alotettais meidän koululla. No sinne asti päästiin kauheella kiireellä :) Siellä oli pientä ohjelmaa meille ja syötävää. Ehkä myös glögiä (jota oli terästetty.....ja vähän enemmänkin meidän piilopulloilla...). Yhdeksän aikoihin suuntana oli Uitto, joka oli varattu meille klo 24 asti yksityistilaisuutena :) Siellä oli myös pientä ohjelmaa. Loppu illasta me mentiin Onnelaan! Lisäksi vielä tiedoksi, että juhlistimme samalla Annun synttäreitä!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Tänään oon sitten herännyt aamuksi kouluun. Koulu meillä alko klo. 8.15 ja vielä esitelmillä! Kuinka mukavaa näin pikkujoulujen jälkeen.... Voin kertoa, että kaikki ei ollut yhtä reippaita ku minä ja Riikka..hehs. Lähettiin koulusta sitten kymmenen aikoihin, ku oltiin saatu pidettyä oma esitys. Tulin kotiin ja nukuin. Janikin oli kotona, kun sillä ei ollut koulua tänään. Oon oikeestaan löysäilly tän koko päivän.. Tehtiin Janin kans päivällä tortilloja ja nyt illalla Jani teki lättyjä, joihin tuli suolainen täyte. Okei, nyt mulle tulee jo vähän kiire pakkaamaan, joten morjes ja aamulla nokka kohti pohjanmaata. JA LAUANTAINA ON LAURAN SYNTTÄRIT :) Hoksasin muuten, että meidän vessasta ei oo ikinä otettu mitään kuvia, niin tässä muutama:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Hyvää viikonloppua kaikille!

Mirka

2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Laitat musta aina niin ihanan edustavia kuvia! <3 :D

-Riikka-

Mirka kirjoitti...

Totta, aivan ihania<3