sunnuntaina, toukokuuta 23, 2010

Ne ihanat kesäpäivät...

Voi että oli ihania kesäpäiviä.. mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan :) Puihin on tullu ihanat lehdet ja linnut laulelee.. Mitenhän ne nyt kestää, kun on kylmempi ilma :( Ihan hyvin varmaan. Oon vaan huolissani kesästä ja niistä ihanista päivistä... Muutama kuva, mitä kuvailin kauniina päivinä. Nähtiin Riikan kans pupuja taas vaihteeksi. Niitä oli kaks ja toinen lähti mua karkuun.. Tuo toinen taas oli aika pitkään mun kuvattavana, mutta ton lähemmäs ei uskaltanu mennä... Sehän ois voinu vaikka purasta :D
Emma ja Joni heittäyty hulluksi ja kävi joessa uimassa :S Hyi niin kylmässä vedessä... Emma tosin kävi jo paljon aikasemminkin heittämässä talviturkin. Hullu mikä hullu :D Nyt ku kattoo ulos niin näyttää harmaalta. Toivottavasti tätä ei kestä kauan, koska auringonpaistekin luo jostain kummasta syystä lisäenergiaa. Janilla on huomenna pääsykokeet ja mulla on vielä kossupassi tehtävänä koulussa.. Mun pikkusisko Moona ja sen kaveri Meri tulee meille huomenna pakkausavuksi ja tiistaina lähdetään sitten Pohjanmaalle :)

-Mirre

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Oi ihania kesäkuvia!
Mie oon ollu kans ihan hullu ku heitin viime viikon pe (ukkosella) talviturkin Kemijokeen.. ::D

Mirka kirjoitti...

No hyiiiii! Oot kans joku hullu kyllä.... Se oli niin kylmäääää