torstaina, toukokuuta 13, 2010

YLLÄTYYYYYS

Ei teille! Mutta Satulle kyllä, joka lähtee Kreikkaan työharjotteluun. Me siis pidettiin sille ylläribileet :D Satu oli ihan masentunu, koska me huijattiin ettei juuri kukaan pääse juhliin sen kanssa viimestä kertaa. Satulle sanottiin tällä tavalla:
"Mennään Riikan luokse kuuden jälkeen alottelemaan. Sinne ei oo tulossa muita ku minä, sinä ja Riikka, ku Emma on kipeenä ja kaikilla muut on lähössä kotiin."
Kaikki meni tämän valheen mukaisesti, ku Satu soittikin muutamalle. Se oli tosi tosi masis ku kukaan ei pääse tulemaan :D Satu pyysi Riikkaa myös laittamaan kaikille viestin, että tulla Riikan luokse jos vaan voi - viesti lähetettiin pelkästään Satulle :D:D 

Varsinainen ylläri oli, että minä, Riikka ja Pete haettiin se autolla sen kotoa. Soitettiin muutamaa minsaa aikasemmin, että tuuppa ulos. Laitettiin sen silmille huivi, ettei se nähny mitään eikä varsinkaan sitä mihin oltiin menossa. Tungettiin Satu autoon ja Pete ajeli kaikkia pieniä kujia ja kaikista pompuista mitä vaan löysi. Sanottiin Satulle, että ollaan menossa aika kauas tonne mökille, että siks on kuoppanen tie. Näin muuten ihanan koiran siinä matkalla ja mun teki mieli huutaa, et iiiiiiiihana koira mutten voinu:((( 

Ku oltiin ajeltu mm. liikenneympyrää muutaman kerran ympäri ja pikkuteitä puoli tuntia, niin suunnattiin Tonille, missä muut odottikin jo meitä. Toni asuu Satun naapurissa :D:D: Sinne on pitkät portaat ja Satulla kesti vähä aikaa päästä ne ylös.. Hahah. Päästiin Tonin keittiöön niin käskettiin sen pysähtyä ja alettiin ottamaan sen huivi pois. Sitte kaikki huusi, että YLLÄTYYYYS! ja oli vaaleenpunasia ilmapalloja ja serpentiinejä ja kaikkea ihanaa. Satulle me leivottiin Riikan kanssa "matkalaukku", jos sitä sellaseksi voi sanoa. MUTTA ajatushan on tärkein :D Satu oli tosi yllättynyt eikä sillä ollu mitään hajuakaan, että me järkättiin sille ylläri :D Sillä kesti vähä aikaa tajuta koko homma...haha. Lisäks me annettiin sille "passi", mihin kirjotettiin kaikkia kivoja juttuja ja siellä oli meistä kuvia :)

Vietettiin siellä iltaa ja lopulta suunnattiin Dorikseen juhlimaan Satua :) Mentiin sinne pyörällä. Mulla ei ollu pyörää. Menin Riikan tarakalla. Siitä ei oikeesti seuraa ikinä mitään hyvää. Ihme kyllä selvittiin ehjänä perille. Yleensä Riikka ei osaa kääntää sitä pyörää risteyksessä jos oon tarakalla. Ollaan ajettu mm. lumipenkkaan ja melkeen autoon. Laulettiin ja naurettiin tietysti isoon ääneen :D Oli kyllä tosi mukava ilta vaikken Doriksesta yhtään tykkääkään. Hyvässä seurassa menee näköjään kaikki. Sellanen onnistunut yllätys meillä :D

3 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Ihana ku kertoilet mun LOISTAVASTA ajotaidosta. :DD Ei se oo mun vika että ajetaan mihin sattuu, mitäs nauratat mua niin kovasti aina? :D

Anonyymi kirjoitti...

Haha, vähän kiva ylläri :D ps. pakko sanoo etten diggaile uudest bannerist! :s mikset pistäs banneri-kilpailuu kehiin? =D oon aika mones blogis törmänny sellasee, lukijat tekee bannereita ja sendii sulle ja valitsen mistä tykkäät eniten.

Mirka kirjoitti...

Riikka: Hahaha :D enkä naurata :D sää ajat miten sattuun :DDDDDDDD

Anonyymi: Ylläri oli ihan huippu!!! Hehs, mulla on nyt vähä välivaihe ton bannerin kans ku ei oo mitään kivaa kuvaa siihen :( Yritän kyllä tehdä uutta koko ajan :D Ja en viitti pistää mitään bannerikilpailuja, kun ei mulla niin montaa lukijaa ole :D Mutta jos joku haluaa mulle tehdä bannerin ja lähettää sen mulle mailiin niin olkoon hyvä :D Kiva kuitenki ku ilmaiset mielipiteen :) Se on aina hyvä tietää, mitä voin kehittää...