tiistaina, toukokuuta 18, 2010

hevostelua




Mun oli nyt pakko tulla jakamaan teidän kanssa nämä kuvat :) Äiti oli käyny ratsastamassa, kun se sai äiskäpäivälahjaksi hevostunnin meidän tytöiltä. Oskukin oli ratsastanu ensimmäistä kertaa aivan itse! Ihana :D Minähän en ite mene lähellekkään hevosia. Pelkään niitä tosi paljon. En ikinä menis hevosen selkään... Mut on kyllä muutaman kerran pakotettu menemään talliin ja oon jopa koskenu hevosta. Säikyin niitten hirnahduksiakin... Ehkä mä tänä kesänä ,ku haen tyttöjä tallilta, käy silittämässä taas hevosta turvallisesti kaukaa kurkottaen :D Ne on niin isoja otuksia, että pelottaa... :D

Nyt mää tässä juon kaakaota ja syön tonnikala-kananmuna-raejuusto-salaattia :D Jani on siis lähteny jo Pohjanmaalle ja minä oon jääny tänne :( Mulla on sitä ihan kamala ikävä, vaikka se lähti vasta sunnuntaina. Onneksi Riikka on muuttanu tänne viikoksi mun kanssa asumaan. Aksu ollaan aina viety koulupäivien ja yön ajaksi Riikan kämpille ettei se hajota mitään... Niin joo tuosta salaatista.. Me ollaan Riikan kans proteiinikuurilla ainaki tää viikko! 

Eilen me saatiin Annun kanssa tehtyä yks pitkä essee-tehtävä, joten stressi vähän helpottaa. Mun ja Riikan pitäis tehdä vielä muutama juttu enkun portfolioon...  Sit vielä 2 tenttiä ja kossupassi niin kaikki on DONE ja kesäloma kutsuu :))

Kivoja kesäpäiviä, vaikka täällä Rovaniemellä nyt kovin pilviseltä näyttääkin. Onneksi nuo pilvet kohta väistyy ja toivottavasti aurinko alkaa paistamaan :)

Mirka

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mulla on tasan kolme ratsastuskokemusta. Kiinnostavin niistä on ollu sirkuksessa ratsastaminen, kun yleisöstä valittiin kaksi vapaaehtoista. :) Nyt en varmaan enää uskaltaisi nousta ison kookkaan hevosen selkään.

Mirka kirjoitti...

haha :P mää oon joskus aikoja sitten pienenä käyny muutaman kerran... no more!!